Pentru a-și extinde canalele de vânzare, managerii companiei Rocast au decis să lanseze un magazin online au ales astfel platforma SeniorE-commerce. În doar trei luni de funcţionare, compania a reuşit să crească cu 10% vânzările către persoanele fizice (B2C). Evoluția pozitivă s-a datorat atât activităților intense de promovare desfășurate, cât și beneficiilor puse la dispoziția clienților online: discount-uri preferențiale, livrare în 24 de ore, asistență telefonică etc.
Cu o cifră de afaceri de peste 35 milioane lei, Rocast are în portofoliu peste 70.000 de articole destinate unui spectru larg de activităţi precum bricolaj, construcții şi industrie, pe care le comercializează atât en-gros cât şi en-detail. „Portalul online de la Senior Software este ca un ghid pentru clienții noştri şi este absolut necesar, fără un astfel de instrument nu poţi să evoluezi în ziua de azi. Chiar dacă oferi modalități clasice de vânzare, direct de la sediu sau prin agenții de pe teren, trebuie să te îndrepţi şi către comerțul electronic. În plus, dacă doreşti să-ţi măreşti cifra de afaceri cam cu aceleaşi resurse, magazinul online este cel mai accesibil instrument”, a declarat Horațiu Vonica, directorul general al companiei.
Comenzile plasate ajung automat în sistemul ERP
Pentru a îmbunătăți comunicarea cu clienții, magazinul online este integrat cu sistemul SeniorERP pentru managementul resurselor companiei, utilizat de Rocast de peste 5 ani. Comenzile plasate ajung automat în sistemul ERP pentru a fi procesate, iar informațiile cu privire la prețuri, disponibilitatea produselor sau alte caracteristici ale acestora sunt actualizate imediat. „Principalul avantaj al integrării este că orice modificare realizată în sistemul ERP se transmite în timp real către portal, astfel că nu mai pierdem timp cu actualizarea informațiilor de două ori”, a adăugat Horațiu Vonica.
Procesarea comenzilor suplimentare
Soluția SeniorE-commerce este integrată cu SeniorERP – cea mai nouă platformă tehnologică ERP pentru managementul companiilor cu activități de producție, distribuție, retail și service, oferind beneficii precum: reducerea costurilor de operare a magazinului online și implicit a procesării comenzilor suplimentare. Un alt beneficiu ar fi creșterea veniturilor prin abordarea segmentului de consumatori online; îmbunătățirea relației cu clienții prin asigurarea transparenței informațiilor (prețuri, istoric comenzi, detalii produse); scurtarea timpului de livrare deoarece comenzile plasate online ajung direct în ERP și sunt procesate mai repede; fidelizarea clienților prin discount-uri preferențiale, promoții ușor de gestionat, liste de prețuri personalizate și multe alte instrumente specifice comerțului online.