Anul trecut / Fly Go : Cifră de afaceri de 19 milioane de euro

0
284

După ce a investit în România peste 8 milioane de Euro în dezvoltarea afacerii, dintre care 7 milioane de Euro doar la nivelul anului 2014, Fly Go, unul dintre cei mai activi operatori de servicii de turism din mediul online, din România,dar şi primul operator din piaţă care a pus la dispoziţia clienţilor varianta de zboruri combinate, aduce în România serviciul “Ghiduri Turistice”.

Serviciul, accesibil doar on-line, a fost gândit cu scopul de a facilita accesul turiştilor români la informaţii utile despre destinaţiile lumii. “Ghiduri Turistice” este un serviciu unic pe piaţa din România şi se adresează ori cui îşi doreşte o vacanţă reuşită, indiferent de durata acesteia. “Am intrat pe piaţa din România într-un mediu dinamic şi imprevizibil, conștienți fiind de faptul că flexibilitatea și inovația trebuie să fie ingredientele de bază dacă ne dorim un business de succes. De aceea am și fost primii din România care am pus la dispoziția clienților noștri varianta de zboruri combinate, oferindu-le astfel posibilitatea de a alege cel mai ieftin preț pentru un zbor dus-întors, indiferent de destinația aleasă. Și așa am continuat. Astfel că astăzi, serviciul gratuit “Ghiduri Turistice” este răspunsul nostru la misiunea asumată încă de la început, aceea de a veni mereu cu ceva nou pe piaţă….”, declară Stefano Iervolino Director General Fly Go.

În 2015, Fly Go îşi va menţine ritmul de creștere

Pentru Fly Go, ultimii 3 ani au reprezentat o perioadă deosebit de efervescentă și din punct de vedere financiar, stimulate și de creșterea mediului on-line. Cifra de afaceri a companiei a crescut semnificativ, de la 2 milioane de Euro în 2012, la 10 milioane de Euro în 2013, ajungând până la o cifră raportată de 19 milioane de Euro, la finalul anului trecut. În 2015, Fly Go îşi va menţine ritmul de creștere obișnuit printr-un accent deosebit pus pe investiţii în dezvoltarea brandului, diversificarea serviciilor oferite şi extinderea prezenţei internaţionale. Mai mult, compania și-a stabilit ca obiectiv principal abordarea unor canale noi de distribuţie şi continuarea oferirii de servicii inovatoare adaptate pieței din România.