O poezie pentru o cafea

0
502

Astăzi, în cafenelele Julius Meinl din toată ţara, consumatorii îşi pot cumpăra cafeaua nu cu bani, ci cu versuri. Campania se numeşte „Poezia poate face lumea mai bună” şi este promovată de acest brand pentru a readuce poezia în vizorul publicului. „Într-o lume condusă de bani şi putere financiară, am ales să demonstrăm că poezia are influenţă chiar şi asupra lor. Dacă o poezie poate schimba lumea, acum ea poate sa îţi achite o cafea. Un gest simbolic ce monetizează forţa poeziei”, spune Radu Pilat, reprezentantul Community Marketing Expert Heist Industries, agenţia care se ocupă de campanie.

Printre cele 31 de oraşe din ţară în care se va derula această campanie se află şi Craiova, alături de Arad, Bistriţa, Botoşani, Bucureşti, Buzău, Cluj-Napoca, Constanţa, Cristuru Secuiesc, Dej, Deva, Galaţi, Gherla, Odorheiu Secuiesc, Petroşani, Piteşti, Ploieşti, Rădăuţi, Râmnicu Vâlcea, Roman, Sâncrăieni, Selimbar, Sibiu, Sighişoara, Slatina, Suceava, Târgovişte, Târgu Mureş, Târnăveni şi Timişoara.

Julius Meinl este considerat un adevărat ambasador al cafenelelor vieneze, unde, de-a lungul secolelor, artiştii s-au întâlnit să îşi împărtăşească unii altora gândurile, ideile şi dorinţele sau pur şi simplu să citească sau să îşi compună capodoperele.