Înghesuială mare la ghişeele Casei de Asigurări de Sănătate (CAS) Dolj. Foarte mulţi doljeni au solicitat la începutul acestui an acte doveditoare ale calităţii de asigurat. Pentru a face faţă afluxului mare de persoane care au avut nevoie de adeverinţă, asiguraţii sunt informaţi că, pentru a beneficia de compensare, pot prezenta furnizorilor de servicii medicale aflaţi sub contract cu CAS, unul dintre următoarele documente, chiar dacă nu au adeverinţă de asigurat eliberată de CAS Dolj: adeverinţă de salariat, adeverinţă de şomer, adeverinţă ajutor social, decizie de pensionare – cupon de pensie, adeverinţă de elev sau student, adeverinţă îngrijire copil până la 2 ani, alte documente doveditoare conform Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii sau cu adeverinţă eliberată la cerere de către Casa de Asigurări de Sănătate.
Furnizorii aflaţi în relaţie contractuală cu CAS Dolj pot acorda servicii din pachetul de bază persoanelor care fac dovada calităţii de asigurat. Acestea se pot prezenta la medic cu un act din care să reiasă această calitate, CAS urmând să prelucreze aceste documente şi să stabilească calitatea de asigurat în SIUI odată ce intră în posesia lor.
Prin urmare, pentru a evita cozile de la CAS, asiguraţii pot prezenta furnizorilor de servicii medicale, după caz, unul dintre documentele enumerate mai sus. Începând din acest an, calitatea de asigurat va fi dovedită prin intermediul cardului naţional de sănătate.