Banca Comercială Romană (BCR) oferă, începând cu luna aceasta, clienţilor care deţin conturi curente, comision zero de administrare, atâta vreme cât acesta este utilizat exclusiv în legătură cu funcţionarea produselor de economisire. „În contextul reducerii dobânzilor interbancare şi implicit a dobânzilor pentru depozitele la termen, fiecare leu contează, iar în alegerea celei mai potrivite variante de păstrare a economiilor este bine să luăm în calcul şi costurile adiacente. Încurajăm economisirea şi ne dorim ca toţi clienţii care economisesc la BCR să beneficieze, la maturitatea depozitului, de un câştig cât mai mare şi în acelaşi timp să aleagă tipul de cont curent care li se potriveşte nevoilor curente”, a declarat Cătălina Rotaru, şef departament Produse de Economisire şi Investiţii, în cadrul băncii.
Noutate pentru clienţii BCR
Prin păstrarea aceluiaşi cod IBAN, contul poate fi foarte uşor echipat cu instrumente de plată electronice moderne şi confortabile (card de debit / Internet Banking Click 24 Banking şi Phone Banking Alo 24 Banking / Tranzacţii Mobile / Alerte SMS etc.), comisionul de administrare fiind cel standard aferent tipului de cont curent de care clientul are nevoie. BCR a lansat recent, depozitul la termen de trei luni, în lei, cu dobânda progresivă, ce creşte pe măsură ce depozitul este păstrat mai mult timp prin prelungiri automate succesive. Alături de aceste măsuri, BCR vine şi cu o noutate pentru toţi clienţii BCR cărora le oferă un preţ redus cu valori cuprinse între 15 – 100 euro pentru plăţile în valută efectuate în cadrul Grupului Erste. Astfel, plățile în valută efectuate între băncile din Grupul Erste se operează mult mai rapid şi la costuri reduse, transferurile ordonate până la ora 15.00, prin orice canal, realizându-se în aceeași zi.
BCR reduce dobânda pentru disponibilităţi la vedere din contul curent, în linie cu piaţa, de la 0.01% pe an la 0% pe an, indiferent de valuta contului.