Google testează o nouă funcţie a Google Nest

0
93

O caracteristică nouă pentru termostatele inteligente Nest le-ar putea ajuta să se dubleze ca sisteme de avertizare pentru defecțiuni iminente de încălzire sau răcire în casa clienţilor. Google a anunțat că testează o caracteristică de alertă HVAC și la care poate participa orice persoană care deține un termostat Nest. Google spune că noua caracteristică Nest permite termostatului să fie atent pentru semnele de avertizare că sistemele de climatizare întâmpină probleme, cum ar fi dacă durează mai mult decât de obicei pentru a vă încălzi casa. De-a lungul timpului, termostatul Nest va fi mai bun la sesizarea potențialelor probleme de încălzire sau răcire, promite Google. Dacă termostatul Nest crede că aveți o problemă HVAC, vă va trimite o alertă prin e-mail în care sunt detaliate simptomele, precum și un link către un sondaj care vă permite să descrieți ce s-a întâmplat de fapt și ce ați făcut în acest sens. Google spune că, de asemenea, face parteneriat cu Handy, un serviciu de reparații online, pentru a ajuta utilizatorii să rezerve profesioniștii Nest care pot ajuta la diagnosticarea și remedierea oricăror probleme de încălzire sau răcire. În perioada inițială de testare, utilizatorii Nest din mai mult de 20 de orașe, americane în primă fază, inclusiv Atlanta, Boston, Denver, Las Vegas și San Diego, ar primi link-uri către Handy în alertele lor de e-mail HVAC. Pentru a vă abonala alertele Nest HVAC, va trebui să vă înscrieți la Raportul lunar Nest Home (un e-mail care detaliază consumul de energie lunară și „evenimentele de siguranță”), pe care le puteți face direct din aplicația Nest. Trebuie doar să deschideți aplicația, să atingeți Setări> Notificări> Raport Acasă Nest, apoi comutați glisorul.