Vodafone duce divertismentul digital la nivelul urmator prin lansarea Hit Play

0
554

Vodafone lanseaza Hit Play, primul show muzical 100% digital din Romania. Olivia Addams, Speak si Marius Moga sunt juratii acestui show si, impreuna cu gazda, Emma Stefan, pornesc intr-o calatorie antrenantapentru a descoperi in mediul digital urmatorul star din Romania, care va fi recompensat cu o piesa compusasi produsa de Marius Moga, dar si cu 25.000 de euro.Vodafone Romania va sustine,totodata, realizarea clipului muzical si promovarea necesara pentru a deveni urmatorul hit fredonat de intreaga tara.

 Misiunea Vodafone de a conecta pentru un viitor mai bun si de a conduce o schimbare pozitiva pentru societate este sustinutasi prin lansarea Hit Play, care reprezinta o oportunitate extraordinara pentru adolescenti si nu numai de a-si indeplini visurile.Hit Play este primul show din Romania care inglobeaza toate componentele unul show de talente traditional, reinventandu-l pentru zona digitala prin interactivitate. Hit Play isi propune sa fie acel spectacol de talente care revolutioneaza categoria si incurajeaza pe oricine sa-si urmeze visurile, prin punerea la dispozitie a unei scene digitale accesibila oricui, de oriunde,si oferind publicului puterea de a decide urmatorii pasi. Acum, participantii au sansa si libertatea de a se exprima oricum doresc si de a interpreta melodiile preferate in stilul lor. Acestia pot accesa pe www.hitplay.vodafone.ro un repertoriu extins de cantece si pot alege ceea ce li se potriveste cel mai bine in batalia pentru marele premiu.

 Orice persoana care are cel putin 14 ani impliniti este binevenita sa participe la competitie prin incarcarea unei auditii video pe Instagram folosind #HitPlayVodafone.

„La Vodafone, ne urmam misiunea de a construi o societate digitalasi incluziva.Prin utilizarea tehnologieisi a creativitatii noastre, deschidem o noua cale in ceea ce priveste divertismentul. Prin lansarea Hit Play, punem de la dispozitie o scena digitala pentru orice pasionat de muzica care vrea sa se afirme si saisi urmeze visul. Va invit sa fiti parte din acest show original si sa descoperim impreuna viitorul mare cantaret din Romania ales de votul publicului”, a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Director, Vodafone Romania.

Dupa trei saptamani de inscrierei, vor urma doua saptamani de preselectii pe parcursul carora juratii vor face o prima selectie a celor mai bune inregistrari. Ulterior, publicul va avea sansa de a vota participantii favoriti in urmatoarele etape: auditii live pe Instagram, provocarile digitale si marea finala. Toate aceste etape vor pune la incercare abilitatile muzicale ale concurentilor, dar si prezenta scenica.

Marea finala este programata pentru aceasta toamnasi va fi transmisa live pe hitplay.vodafone.ro. Cei mai buni trei concurenti se vor lupta pentru votul publicului si pentru marele premiu: 25.000 de euro si o melodie produsasi compusa de Marius Moga.