La ultima şedinţă lunară, printre celelalte puncte aflate pe Ordinea de Zi, Consiliul Judeţean (CJ) Dolj a aprobat un proiect de dezvoltare a sistemului sanitar din Dolj. Este vorba despre digitalizarea proceselor de asistenţă socială.
Vorbim despre proiectul “Digitalizarea proceselor de asistenţă socială la nivelul judeţului Dolj” – Cod SMIS 327613, privind cleltuielile legate de proiect. “Am semnat contractul de finanțare pentru digitalizarea serviciilor oferite de Centrul Județean de Aparatură Medicală Dolj. Pacienții care beneficiază de aparatură medicală critică, dar și unitățile medicale, vor putea face solicitări sau semnala problemele tehnice ala aparaturii utilizate, astfel încât intervenția de mentenanță să se facă mai rapid, iar viețile utilizatorilor să nu fie puse în pericol. În cadrul proiectului, se vor achiziționa echipamente și software pentru înființarea unei platforme on-line de sesizare a problemelor legate de funcționarea aparaturii medicale critice. Valoarea proiectului este de aproape trei milioane de lei, fonduri care au fost obținute prin Programul Regional Sud-Vest Oltenia”, a precizat Cosmin Vasile, preşedinte al CJ Dolj .
Sediu DGASPC
Un scurt istoric
În ziua de 01.04.2025, ADR Sud – Vest Oltenia a transmis, prin Adresa nr. 19418, că a fost demarată etapa contractuală, proiectul fiind selectat pentru finanţare. “În contextul accelerat al transformării digitale, proiectul “Digitalizarea proceselor de asistenţă socială la nivelul judeţului Dolj”, reprezintă o iniţiativă ambiţioasă pentru Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi pentru Protecţia Copilului (DGASPC) Dolj, a vând potenţialul de a remodela radical modul în care administraţia publică locală intercaţionează cu cetăţenii şi oferă acces la servicii esenţiale. Soluţia informatică ce se doreşte a fi implementată în activitatea curentă a DGASPC Dolj urmăreşte asigurarea accesului cetăţenilor şi al mediului de afaceri la toate serviciile publice oferite de către instituţii; interconectarea şi interoperabilitatea între DGASPC Dolj şi toate instituţiile din judeţ, în vederea digitalizării complete a fluxurilor de comunicare interne şi interinstituţionale”, se arată, printre altele în Nota de fumnamenatre a demersurilor. Oricum, important este că se face ceva în beneficiul oamenilor.
Acest site utilizează cookie-uri | Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.Sunt de acord