Premiile KFC pentru o Românie curată

0
311

În cadrul campaniei “Îmi place România curată”, KFC România, primul lanţ de restaurante din categoria celor cu servire rapidă care oferă clienţilor posibilitatea colectării selective, a premiat, pe 7 februarie 2012, articolele din presă şi bloguri care au contribuit la informarea cetăţenilor cu privire la importanţa pe care o are acţiunea de colectare selectivă pentru protejarea mediului înconjurător. Articolele incluse în campanie au fost scrise în ultimul trimestru al anului 2011şi au fost postate pe pagina de Facebook a KFC în perioada ianuarie-februarie 2012.

Cei peste 140.000 de fani KFC au hotărât care sunt articolele care i-au ajutat cel mai bine să înţeleagă importanţa colectării selective. În urma votului acordat de aceştia, KFC România a oferit 12 premii. «Credem cu tărie în mesajele care s-au regăsit în toate articolele incluse în campania “Îmi place România curată”. Le mulţumim jurnaliştilor şi bloggerilor care s-au alăturat demersului nostru şi au contribuit astfel la procesul de educare colectivă de pe urma căruia cu toţii avem de câştigat», a declarat Cristina Porumbel, asistent de marketing, KFC România.


“Îmi place România curată” este un program naţional de responsabilitate socială iniţiat de KFC România şi destinat protejării mediului înconjurător prin intermediul educaţiei civice şi conştientizării necesităţii pe care colectarea selectivă o are în cadrul comunităţilor. Programul este susţinut încă de la lansare, septembrie 2011, de nume sonore: Monica Iagăr, campioana naţională la atletism, atacantul dinamovist Liviu Ganea, Luminiţa Baicu, director în cadrul REBU ş.a.