“Într-o piaţă civilizată şi matură, relaţia între client şi bancă trebuie să fie de încredere”

0
481

Peste 7.000 de clienţi au accesat oferta Băncii Comerciale Române (BCR) de reducere a ratelor în medie cu 20% în cadrul campaniei Scade Rata. Clienţii au accesat oferta de credit cu dobândă fixa 4.95%/an în primii 5 ani de zile. „Campania lansată în urmă cu trei săptămâni se bucură deja de un mare succes printre clienţi. Aceştia apreciază în mod deosebit abordarea corectă a băncii, mai exact modul pro-activ în care noua ofertă de scădere a ratei de credit, în medie cu aproximativ 20%, este  prezentată de către consilierii noştri. În cadrul acestei campanii, ne îndreptăm către întregul portofoliu de clienţi, iar ofertele pe care le facem au cele mai bune costuri. Ceea ce ne bucură este ca şi acei clienţi care au ales calea instanţei au înţeles ca oferta BCR reprezintă o soluţie mutual benefică şi că este un moment de referinţă în care prima bancă din sistem se îndreaptă către clienţii săi, dar şi către clienţii de Retail din România printr-o cumunicare transparentă, o ofertă corectă şi un proces de aprobare rapid şi simplu. Este normal, într-o piaţă civilizată şi matură, ca relatia între client şi banca să fie o relaţie de încredere, iar în cazul unor litigii, banca să găsească soluţii comerciale de închiderea a acestora. În acest context, atitudinea băncii rămâne aceea de a găsi căi de soluţionare amiabilă şi de a dezvolta un parteneriat pe termen lung”, a declarat Dana Demetrian, vicepreşedinte executiv Retail si Private Banking,  BCR.