Heineken România se alătură eforturilor de a combate efectele pandemiei COVID-19 cu un program de susținere a comunităților prin dotarea spitalelor și a personalului medical cu aparatura și echipamentele necesare în această perioadă. Din fondul programului „Împreună, mai puternici. Sprijin pentru comunități”, compania a donat Spitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie ”Victor Babeș” Craiova un ecograf multifuncțional de ultimă generație, precum și 5.000 de măști de protecție pentru personalul medical.Valoarea totală a donației oferite unității medicale este de 250.000 lei. ”În această perioadă plină de provocări și incertitudini, e important să susținem comunitățile din care facem parte. Pe lângă măsurile pentru protejarea angajaților, partenerilor și clienților noștri, ne dorim să le oferim sprijin celor afectați și personalului medical, în lupta pe care o duc zilnic cu efectele acestei pandemii.” : Darius Tîrlă – Director al fabricii HEINEKEN din Craiova.
”Acțiunea desfășurată de HEINEKEN România vine într-un moment foarte important al luptei duse de Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie ”Victor Babeș” Craiova împotriva Coronavirus, când rapiditatea și eficiența actului medical sunt vitale pentru pacienții noștri. Deși spitalul nostru avea în dotare un ecograf, acesta era de generație mai veche și deseori necesita reparații specializate. Echipamentul nou de ecografie primit prin donație de la HEINEKEN România va asigura fluxul de investigații necesar atât în diagnosticarea pacienților suspecți de COVID-19, cât și după ce această luptă se va fi încheiat.” – As. Univ. Dr. Adina Andreea Turcu -ManagerulSpitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie ”Victor Babeș” Craiova.
Fondul total al programului inițiat de HEINEKEN România are o valoare de 1.500.000 lei. Compania susține cu donații specifice, bazate pe cele mai presante nevoi din acest moment, 5 spitale, din Bucureștiși din cele 4 comunități în care are fabrici, dar și intervenția Crucii Roșii Române în sprijinul sistemului medical, în contextul COVID-19, alocând câte 250.000 lei fiecăruia dintre beneficiari. Totodată, compania îi încurajează pe membrii echipei să doneze către Crucea Roșie, prin dublarea sumelor donate, individual, de aceștia.