La finele lui 2011- peste 2000 de clienţi Private Banking

0
356

BCR Erste Private Banking avea, la sfârşitul anului trecut, peste 2.000 de clienţi Private Banking, în creştere cu 29% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2010 şi gestiona, la finele lui 2011, aproximativ 941 milioane EUR, în creştere cu 32% faţă de 2010. Totodată, BCR Erste Private Banking avea, la sfârşitul anului 2011, circa 434 milioane EUR plasaţi în produse de investiţii, reprezentând 46% din totalul activelor în administrare.

În februarie 2012, serviciul oferit de BCR Erste Private Banking a fost desemnat, în urma sondajului efectuat de către Revista Euromoney, cel mai bun serviciu de Private Banking din România. Astfel, BCR, prin serviciul Erste Private Banking, a ocupat locul I în cadrul topului Euromoney la 15 categorii de servicii, printre care menţionăm: Best Private Banking Services Overall (Cele mai bune servicii de Private Banking în ansamblu), Range of Investment Products (Plaja produselor de investiţii), Bespoke Wealth Planning (Administrare personalizată a averii), Fixed Income Portfolio Management (Management al portofoliului de produse cu venit fix), Lending/Financing Solutions (Soluţii de creditare şi finanţare), Commodities Investment (Investiţii în mărfuri), Precious Metals Investment (Investiţii în metale preţioase) şi Structured Products (Produse structurate).

Sondaj Euromoney

Erste Bank Oesterreich (Austria), alături de Erste Bank Hungary şi BCR au obţinut primul loc pentru serviciile Private Banking în cadrul sondajului Euromoney, în timp ce subsidiarele din Croatia, Cehia şi Slovacia s-au clasat în primele 5 poziţii. „Premiul Euromoney ne onorează dar în acelaşi timp confirmă faptul că introducerea standardelor unitare Erste Private Banking în ceea ce priveşte calitatea, dezvoltarea produselor şi educaţia consilierilor a condus la rezultatele aşteptate. În acest fel, clienţii Private Banking beneficiază de aceeaşi calitate ridicată a serviciilor în orice ţară în care este prezent Grupul Erste”, a precizat Sorin Mititelu, director executiv Direcţia Managementul Segmentelor Retail, BCR.

Partener sigur

Răzvan Furtună, desemnat în premieră responsabil pentru serviciul BCR Erste Private Banking a subliniat ideea că în general clienţii serviciilor de tip Private Banking îşi doresc în primul rând un partener sigur, onest şi nu în ultimul rând, foarte bine pregătit. „Scopul este acela de a îşi proteja averea acumulată astfel încât aceştia să se poată dedica afacerilor lor curente. Indiferent de profilul de risc al clienţilor noştri, BCR Erste Private Banking are toate ingredientele necesare pentru a oferi experienta unor servicii de calitate dublate de încredere”, a precizat Răzvan Furtună, care deţine o experienţă de 18 ani în tranzacţionarea şi structurarea produselor de piaţă monetară, valutară şi piaţă de capital din Romania. Anterior, acesta a fost responsabil cu portofoliul de produse de trezorerie pentru clienţii retail în cadrul BCR.


Andrei Mihăilescu, responsabil al Centrului Private Banking Bucureşti

“Aşteptarile clienţilor Private Banking din Bucureşti au fost întodeauna mari, iar responsabilitatea noastră a fost nu numai să oferim servicii la nivelul acestor aşteptari, ci chiar să ne surprindem în mod plăcut clienţii, cu noile noastre servicii….”


BCR Erste Private Banking are, la nivel naţional, 5 echipe de Private Banking care acoperă toate judeţele ţării, oferind clienţilor acces la peste 6.000 de active financiare, tranzacţionate pe majoritatea pieţelor financiare relevante.