Inspecţia Muncii pune la dispoziţia beneficiarilor o aplicaţie mobilă, care va putea fi utilizată de către toţi angajatorii care folosesc zilieri. Aceasta, denumită “Inspecţia Muncii”, este un instrument de lucru util angajatorilor şi a fost lansată pe 20 decembrie. “Ca urmare a înfiinţării, începând cu data de 20 decembrie 2019, a Registrului electronic de evidenţă a zilierilor, ca modalitate de transmitere a datelor privind evidenţa zilierilor, Inspecţia Muncii pune la dispoziţia beneficiarilor o aplicaţie mobilă, care va putea fi utilizată de către toţi angajatorii care folosesc ca forţă de muncă zilieri, în conformitate cu prevederile Legii nr.52/2011, privind exercitarea unor activităţi cu caracter ocazional, desfăşurate de zilieri. Precizăm că beneficiarul/utilizatorul are obligaţia să înfiinţeze, să completeze şi să transmită Registrul electronic de evidenţă a zilierilor, conform metodologiei şi modelului ce urmează a fi stabilite în termenul legal prevăzut, de 60 de zile, prin ordinul ministrului muncii şi protecţiei sociale, să înregistreze, în Registrul electronic de evidenţă a zilierilor, toţi zilierii cu care exercită activităţi cu caracter ocazional, să transmită registrul electronic, zilnic, înainte de începerea activităţii, de către fiecare persoană care urmează să se afle într-un raport de muncă cu beneficiarul”, precizează reprezentanţii Inspecţiei Muncii. Toate informaţiile necesare unui utilizator al aplicaţiei mobile “Inspecţia Muncii” se vor putea obţine accesând site-ul Inspecţiei Muncii – www.inspectiamuncii.ro.