Şedinţă pentru aprobare

0
358

litoiuAstăzi, 27 septembrie, în cadrul Consiliului de Administraţie al Inspectoratului Şcolar Judeţean Dolj, va fi aprobată componenţa Comisiilor de concurs, pentru ocuparea posturilor de director/director adjunct la unităţile de învăţământ preuniversitar de stat.

Conform art. 12 (al.1) din Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului, din comisie fac parte: un reprezentant al inspectoratului şcolar, două cadre didactice titulare sau care au minimum gradul II didactic, propuse de Consiliul de Administraţie al unităţii de învăţământ; doi reprezentanţi ai Administraţiei publice locale.

„Secretarul comisiei de concurs poate fi un inspector şcolar sau un cadru didactic desemnat de ISJ.  În cazul Palatelor, Cluburilor şi Cluburilor Sportive Şcolare, unul dintre reprezentanţii autorităţilor publice locale este înlocuit de un reprezentant al Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice. Concursul pentru ocuparea funcţiei de director al Centrului de Excelenţă este organizat de Inspectoratul Şcolar Judeţean Dolj. La desfăşurarea concursului pentru funcţiile de director şi director adjunct sunt invitaţi să participe, în calitate de observatori, câte un reprezentant al organizaţiilor sindicale, reprezentantul Consiliului reprezentativ al părinţilor din unitatea pentru care se organizează concursul, reprezentantul Consiliului şcolar al elevilor, iar, în cazul Liceelor, Seminariilor Teologice şi Unităţilor de Învăţământ Confesional, delegatul desemnat de cultul respectiv. Secretarul Comisiei şi observatorii asistă la activităţi, dar nu se implică în examinarea şi evaluarea candidaţilor”, a precizat prof. Nicoleta Liţoiu (foto), purtător de cuvânt al Inspectoratului Şcolar Judeţean Dolj.