În perioada 23 iunie – 13 iulie, Carrefour România îşi propune să evidenţieze importanţa parteneriatului cu agricultorii locali, oferind un suport în plus acestora. În cadrul unui demers început în 2014, Carrefour România a lansat treptat trei apeluri către producătorii români de legume şi fructe
În magazinele Carrefour din toată ţara, clienţii pot găsi zilnic cele mai proaspete legume şi fructe, aduse direct din grădinile producătorilor români cu care lucrăm. Pentru a putea oferi gustul autentic românesc al produselor de calitate, Carrefour România a dezvoltat în ultimii 14 ani parteneriate solide cu peste 340 de fermieri din toate regiunile ţării. În plus, pe rafturile magazinelor noastre ajunge 100% din producţia lor la preţuri avantajoase şi pentru cumpărători şi pentru fermieri. În acest context, timp de trei săptămâni, până pe 13 iulie, Carrefour România va pune în valoare importanţa unu parteneriat cu agricultorii locali, oferind astfel un suport în plus acestora.
„Legume sănătoase într-un corp sănătos”
Florin Stoian este unul dintre producătorii români cu care Carrefour colaborează din2007. Legumele cultivate de dumnealui se pot găsi proaspete în magazinele noastre.“Ferma Stoian are o colaborare veche de 9 ani cu Carrefour alături de care a crescut şi s-a dezvoltat în timp. Aici facem agricultură convenţională, ferma noastră fiind certificată pentru bunele practici urmărind cu atenţie şi făcând analize periodice pentru ca produsele să păstreze gustul şi savoarea legumelor de odinioară. Prin parteneriatul cu Carrefour, Ferma Stoian a avut oportunitatea de a aduce pe mesele românilor din toată ţara legume sănătoase de unde şi motto-ul fermei «Legume sănătoase într-un corp sănătos»”, a relatat Florin Stoian, administratorul Fermei Stoian şi cel care a preluat frâiele afacerii după ce tatăl său.
Trei apeluri către producătorii români
În cadrul unui demers început în 2014, Carrefour România a lansat treptat trei apeluri către producătorii români de legume şi fructe (cu focus pe anumite zone ale ţării (Iaşi, Cluj, Focşani, Oradea, Sibiu, Drobeta-Turnu Severin) pentru a consolida o reţea solidă de colaboratori pe care să îi sprijine şi cu care să lucreze în mod constant şi pe termen lung într-o relaţie mutual avantajoasă. „Vrem să le oferim clienţilor noştri posibilitatea de a alege dintr-o gamă cât mai variată de produse româneşti şi, totodată, să îi susţinem pe producătorii locali să se dezvolte prin crearea de parteneriate sustenabile cu Carrefour. Suntem conştienţi de importanţa promovării consumului de produse româneşti şi de aceea încercăm să construim de peste 14 ani relaţii de lungă durată cu fermierii locali. În acest fel, susţinem economia locală şi stimulăm crearea de locuri de muncă în diverse zone ale ţării”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing Carrefour România.
Despre Carrefour:
Cu peste 12.150 de magazine în 30 de ţări, Grupul Carrefour este un retailer multi-local şi multi-format, ce numără peste 380.000 de angajaţi în lume. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener în viaţa de zi cu zi a peste 13 milioane de clienţi, oferindu-le acestora o gamă largă de produse şi servicii la preţuri echitabile. În România, Grupul Carrefour numără 191 de magazine dintre care 29 de hipermarketuri ‘Carrefour’, 109 de supermarketuri ‘Market’, 43 de magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ şi un magazin de comerţ online: www.carrefour-online.ro.