The One, primul concept premium de spații flexibile de birouri din București, a ajuns la un grad de ocupare de 90%, la mai puțin de șase luni de la inaugurare.
”Într-o perioadă de recalibrarea pieței de birouri, The One aduce utilizatorilor săi un concept nou,ceîmbinădiverse funcțiuni și servicii precum business lounge, concierge, săli de conferințe și spații de evenimente, birouri private și zone de lucru informale sau simulatorde golf, într-un spațiu cu designpremium și o priveliște spectaculoasă”, explică Sheila Ionescu, CEO, The One, adăugând: ”În contextul vremurilor tulburi pe care le-am traversat în ultimii doi ani, The One a răspuns în primul rând nevoii de flexibilitate. Companiile nu mai au calendare precise de creștere, iar nevoia de spațiu este de cele mai multe ori una imediată. Am devenit pentru mulți dintre clienții noștri, în speciali pentru multinaționale, o extindere a biroului tradițional pe care îl au. Alte companii, pe fondul programului redus de lucru de la birou au preferat să se îndrepte către soluții flexibile, care oferă servicii integrate, fărăcondiționarea unui contract pe termen de 3-5 ani”.
The One ocupă etajul 6 și ultimele etaje, 17 și 18, ale clădirii One Tower. Investiția de peste 4 milioane de Euro este finalizată în această perioadă cu o ultimă componentă: un spațiu de 600 de mp dedicat atât evenimentelor corporate cât și celor private, asigurând tot spectrul necesar de servicii și echipamente tehnice.
Decizia unei investițiiintr-un astfel de centru a apărut în contextul unor tranformări rapide în două domenii conexe:imobiliarele și ospitalitatea. Două industrii total diferite s-au întâlnit și au pus bazele unei colaborări determinate de schimbarea demografică, de mobilitatea permisă de noile tehnologii și de nevoia permanentă de flexibilitate. Acest prim centru „TheOne”funcționează în clădirea One Tower, parte din One Floreasca City, prima dezvoltare imobiliară sustenabilă cu funcție mixtă din România.The One propune o serie de spații multifuncționale, care pot găzdui conferințe și evenimentepentru 100-300 de participanți, întâlniri și training-uri între 30și 100 de persoane, spații de birouri exclusiviste, care pot fi închiriate pe termen scurt și mediu, oferind membrilor săi acces la diverse facilități premium precum concierge, sky bar sau sală de golf.