Mastercard extinde efortul Priceless Planet Coalition de restaurare a pădurilor

0
418

Mastercard extinde activitatea de reîmpădurire derulată dePriceless Planet Coalition și include 15 noi  proiecte de restaurare, ajungând la un total de 18 la nivel global. Acesteproiecte vor accelera atingerea obiectivuluideplantare a100 de milioane de copaci.Dorința consumatorilor de a sprijini inițiativele care duc la schimbări pozitive pentru mediu este în creștere în întreaga lume.Potrivit datelor Institutului de Economie Mastercard, donațiile consumatorilor către organizațiilecare protejează mediul au crescut cu 48,4% la nivel global în 2022, comparativ cu nivelurile din 2019,de dinainte de pandemie, depășind în general creșterea donațiilor către alte organizații.

Portofoliul de proiecte al Priceless Planet Coalitioninclude o reprezentare geograficădiversă înurmătoarele locații: Asia Pacific (Australia, Cambodgia, China, India, Filipine);America Latină (Brazilia, Columbia, Guatemala);Europa (Franța, Portugalia, Spania, Scoția);Orientul Mijlociu și Africa(Madagascar, Republica Democrată Congo, Kenya, Malawi, Emiratele Arabe Unite) și America de Nord (Mexic, Statele Unite).

Reîmpădurirea este recunoscută la scară largădrept una dintre cele mai de impact și mai rentabile modalități de a contracara în mod pozitiv schimbările climatice.Priceless Planet Coalition nu se concentrează doar pe plantarea de copaci, ci și pe regenerarea pădurilor în locurile cu cea mai mare nevoie și cu cel mai mare potențial să genereze un impact pozitiv asupra obiectivelor climatice, comunitare și de biodiversitate. Ghidată de partenerii săi de restaurare, Conservation International și World Resources Institute, Priceless Planet Coalition utilizează cele mai riguroase și bune practici bazate pe știință, pentru identificarea unor noi zone de implementare a proiectului, pentru selectareaspeciilor de arbori adecvate și pentru asigurareasănătății pădurilor pe termen lungprinmonitorizare continuă, oferind totodată oportunități economice pentru comunitățile locale.

„Priceless Planet Coalition se concentrează pe abordareaurgenței crizei climatice globale,prin replantarea copacilor specifici fiecăror zone”,declară Jorn Lambert, Chief Digital Officer, Mastercard.„Prin colaborarea cu rețeaua globală de parteneri din cadrul Coaliției, suntem capabili să ne extindem în continuare lucrările de restaurare a pădurilor și să creăm acțiuni colective pentru planetă.”

Uniți în acțiunile climatice

Priceless Planet Coalitionreunește companii, comunități și consumatori în acțiuni climatice și, în prezent,cuprindepeste 100 de parteneri la nivel global, inclusivcomercianți orientați către sustenabiltate, fintech-uri și bănci globale. Fiecare partener contribuie la finanțarea restaurării pădurilor prin campanii de implicare a consumatorilor și de donații care încurajează oamenii să ia măsuri favorabile climei sausă contribuie direct printr-o platformă de donații. De exemplu, în SUA, Mastercard a anunțat recent un parteneriat cu The Atlantic într-un spectacol captivant desfășurat în Los Angeles, A Forest For The Trees, conceput pentru a inspira publicul să-și regândească relația cu natura. Conservation International va planta un copac pentru fiecare bilet vândut la spectacol pentru a sprijini acțiunile de restaurarederulate de Priceless Planet Coalition.

„Există o recunoaștere din ce în ce mai mare a faptului că investițiile în conservarea și restaurarea mediului înconjurător sunt esențialeinclusiv pentru abordareaschimbărilor climatice”, spune Bo Lidegaard,istoric, diplomat, fost negociator pentru schimbările climaticeși consilier al Priceless Planet Coalition. „Priceless Planet Coalition este concepută astfel încâtsă maximizezeimpactul pentru planetă și este un model bazatpe știință, planificare și monitorizare de calitate.”

Implicarea în inițiativele de mediu este în creștere

Implicarea cosumatorilor în susținerea inițiativelor de mediu crește constant în întreaga lume. Informațiile recente de la Mastercard Economics Institute, care analizează tendințele macroeconomice prin prisma consumatorului, arată că donațiile către organizațiilede mediu au crescut în ultimii ani. Europa conduce acest trend, donațiile crescând în Marea Britanie (287%), Germania (101%), Belgia (97%), Irlanda (86%) și Italia (40%) în primul trimestru din 2022 față de aceeași perioadă din 2019, anterior pandemiei. În mod similar, țări precum Israel (121%), Canada (56%) și Australia (21%) au înregistrat, de asemenea, o creștere semnificativă în această perioadă.

Construirea unei economii digitale sustenabile

Prin inovare și parteneriate de încredere, Mastercard se angajează să construiască o lume mai incluzivă și mai sustenabilă, cu o economie digitală care să funcționeze pentru toată lumea, oriunde. Compania și-a accelerat recent calendarul net zero până în 2040 și și-a extins recent modelul de compensare pentru toți angajații, conectându-lla trei priorități globale de mediu, sociale și de guvernanță (ESG). De asemenea, prin intermediulGlobal Sustainability Innovation Lab, Mastercard dezvoltă și o gamă de produse care facilitează un comerț mai sustenabil, precum și servicii pentru a-și ajuta clienții să aducă mai multe soluții ecologice consumatorilor din întreaga lume.

Pentru a afla mai multe despre Priceless Planet Coalition, vizitați PricelessPlanet.org.