Se poate comanda acum pachetul Track Pack pentru Focus ST.

0
313

Dezvoltat de Ford Performance și testat intens pe circuitele Ford și pe faimosul Nürburgring Nordschleife din Germania, Track Pack este montat din fabrică și disponibil exclusiv pentru varianta cu transmisie manuală cu șase trepte a hatchback-ului cu cinci portiere.

Noul Track Pack le permite șoferilor să-și ajusteze cu precizie modul în care reacționează Focus ST pe circuit, grație suspensiei reglabile dezvoltată de KW Automotive. Acest sistem lucrează în corelație cu jantele speciale din aliaj, care oferă o masă redusă. În plus, Track Pack crește performanța de oprire, oferind discuri de frână față de 363 mm și etriere de frână Brembo. În plus, anvelopele au o specificație personalizată pentru a optimiza tracțiunea în condiții limită. „Noul nostru Focus ST Track Pack combină componente tehnice de ultimă generație pentru a face hot-hatch-ul cu adevărat capabil pentru entuziaștii circuitelor de viteză. Suspensia reglabilă, frânele de mari dimensiuni și anvelopele aderente ajută la optimizarea performanței, la o mai bună rigiditate și rezistența la solicitări ridicate pe pistă pentru plăcere maximă – despre asta este această mașina.”, a declarat Stefan Muenzinger, manager Ford Performance, Europa.

Focus ST Track Pack este disponibil pentru a fi comandat în Austria, Belgia, Republica Cehă, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Portugalia, România, Spania, Elveția și Regatul Unit, primele livrări fiind așteptate în luna noiembrie.

Performanță și control – Focus ST Track Pack este pregătit pentru circuit

Dezvoltat împreună cu specialiștii de la KW Automotive, sistemul de suspensie oferit cu Track Pack are carcase din oțel inoxidabil pentru amortizoare și oferă un reglaj în 12 trepte pentru compresie și 16 trepte pentru extensie. “Cele două moduri de reglare permit utilizatorilor obișnuiți să ajusteze răspunsurile suspensiei și chiar să ajusteze performanța pentru a se potrivi cu circuitele lor preferate. Amortizoarele funcționează alături de noi arcuri, cu până la 50% mai rigide. Acestea reduc garda la sol cu 10 mm în comparație cu un Focus ST standard – coborând centrul de greutate și contribuind la reducerea ruliului caroseriei pentru schimbări mai rapide de direcție. De asemenea, șoferii pot regla suspensia pentru o scădere suplimentară de până la 15 mm a gărzii la sol, acolo unde este permis de legislația locală”, se precizează în comunicatul de presă al companiei Ford.

###

  • Anul trecut, Ford a introdus noi caracteristici interioare pentru Focus ST, inclusiv scaunele Ford Performance dezvoltate in-house, care pot fi acum exploatate pe deplin de către șoferii de Focus ST Track Pack, care vor beneficia de suport lateral optim și confort maxim pe circuit.
  • Tehnologiile avansate de la interior includ, de asemenea, un ecran tactil central de 13,2 inchi, cu o interfață intuitivă, ceea ce permite șoferilor să fie la una sau maximum două atingeri distanță de orice aplicație, informații sau comandă de care au nevoie.
  • Motorul pe benzină EcoBoost de 2,3 litri de sub capota lui Focus ST oferă o putere de 280 CP la 5.500 rpm și un cuplu maxim de 420 Nm de la 3.000 rpm la 4.000 rpm. El este supraalimentat de un turbocompresor twin-scroll cu tehnologie anti-lag.

 

 

 

D