KRUK International a iniţiat o campanie de comunicare unică în România – “Datoria Mea”

1
334

KRUK International, companie de top pe piaţa de colectare a creanţelor din România şi lider pe piaţa din Polonia, lansează o campanie de comunicare prin difuzarea unui spot comercial pe principalele canale de televiziune din România. Această campanie este parte integrantă a platformei educaţionale “Datoria Mea” şi se va derula pe parcursul următoarelor trei luni.

“Este pentru prima dată când în România se desfăşoară o campanie de comunicare elaborată de o companie de colectare a creanţelor, adresată persoanelor cu datorii. Suntem bucuroşi să împărtăşim din experienţa acumulată pe parcursul campaniilor implementate în Polonia de Grupul KRUK. Am investit resurse semnificative în pregătirea negociatorilor noştri pentru a oferi clienţilor strategii unice de încheiere a unor aranjamente de plată, prin avansarea de soluţii reciproc avantajoase. Respectăm demnitatea clienţilor noştri şi ştim că cel mai adesea nu îşi pot plăti datoriile pentru că pur şi simplu nu au bani… ”, a spus Piotr Krupa, preşedintele KRUK S.A.

Implementarea campaniei de comunicare survine în urma rezultatelor unui studiu calitativ elaborat de compania de cercetare de piaţă Mercury Research la cererea companiei KRUK International. Obiectivul acestui studiu a fost de a identifica obiceiurile de consum şi nevoile debitorilor cu întârzieri la plată. Obiectivul iniţiativei KRUK International este să-i determine pe debitorii cu întârzieri la plata datoriilor să fie deschişi contactului, dialogului şi cooperării cu entităţile de credit sau cu companiile de colectare a creanţelor, deoarece toate acestea sunt în interesul lor. Cel mai adesea oamenii se ascund şi i încearcă să scape de problemă, deoarece se tem şi nu ştiu ce să facă.

 

1 COMENTARIU

Comments are closed.