Ford va dezvălui o serie de informații importante legate de electrificare, de vehiculele comerciale și de gama SUV ca parte a viziunii companiei pentru o nouă epocă a mobilității în cadrul evenimentului special “Go Further”, care va avea loc în 2 aprilie la Amsterdam.
Steven Armstrong – președinte al Consiliului Director al Ford Europa – se alătură unei echipe executive, care îl include pe Stuart Rowley, președinte al Ford Europa, pentru a dezvălui informații și produse noi, inclusiv soluții pentru diferite familii de motoare electrificate, dedicate clienților Ford.
Această nouă generație de vehicule va contribui la un viitor mai curat și mai liniștit, aducând valorile Ford – încrederea, accesibilitatea și plăcerea de a conduce – în zona mașinilor electrificate.
Ford a anunțat astăzi că anul viitor vor fi introduse în gamă noile Fiesta EcoBoost Hybrid și Focus EcoBoost Hybrid, modele mild-hybrid de 48V care vor ajuta Ford să ofere una dintre cele mai cuprinzătoare și captivante game de vehicule și să propună beneficiile electrificării unui număr mai mare de clienți.
“Noile noastre modele Fiesta și Focus EcoBoost Hybrid sunt exemple ale angajamentului Ford de a dezvolta vehicule noi mai sustenabile din punct de vedere ecologic, tehnologii sofisticate și servicii valoroase pentru clienții noștri. Avem multe exemple de anunțat săptămâna viitoare la Amsterdam și ulterior acestui eveniment”, a declarat Armstrong. “Am făcut tot posibilul să dezvoltăm versiuni mild-hybrid pentru două dintre cele mai populare mașini ale noastre. Acestea îi ajută pe clienți să facă economie în timp ce rămân fidele filosofiei Ford care pune accent pe plăcerea de a conduce”.
Fiesta și Focus, electrificate
Fiesta EcoBoost Hybrid și Focus EcoBoost Hybrid vor beneficia de o arhitectură mild-hybrid sofisticată construită special pentru a îmbunătăți consumul, completând în același timp experiența plăcerii de a conduce un Ford printr-un nivel superior al performanțelor și printr-un răspuns mai rapid al mașinii.
Un starter/generator integrat antrenat prin curea (BISG) înlocuiește clasicul alternator, permițând recuperarea și stocarea energiei care de obicei se pierde în timpul frânării și rulării libere (coasting). Astfel, sistemul încarcă un pachet de baterii Litiu-Ion de 48 de volți răcit cu aer.
BISG se comportă și ca un motor, completându-se impecabil cu motorul 1.0 EcoBoost* cu trei cilindri. În momentul rulării normale și al accelerării, BISG utilizează energia stocată pentru a oferi un plus de cuplu, alimentând totodată și sistemele electrice auxiliare ale mașinii.
Suplimentul de cuplu permite dezvoltarea unui răspuns mai energic și a unui nivel de performanță mai ridicat, rezultatul fiind o experiență de șofat mai flexibilă și mai conectată. BISG le-a oferit în același timp inginerilor Ford posibilitatea de a îmbunătăți puterea dezvoltată de motorul 1.0 EcoBoost printr-un turbocompresor mai mare, diminuând fenomenul turbo-lag.
“Motorul nostru 1.0 EcoBoost a dovedit deja că un nivel bun de consum și un nivel ridicat al performanțelor pot coexista. Tehnologia EcoBoost Hybrid duce totul la nivelul următor”, spune Roelant de Waard, vicepreședinte Marketing, Vânzări și Service în cadrul Ford Europa. “Clienții vor iubi livrarea rapidă și fluidă a puterii pe noul EcoBoost Hybrid, urmând să se bucure în același timp de vizite mai rare la stațiile de alimentare”.
Alături de Fiesta și Focus EcoBoost Hybrid, Ford a dezvăluit la începutul acestui an și noul Mondeo Hybrid Wagon. Acesta beneficiază de o arhitectură full-hybrid care permite o experiență rafinată a sistemului de propulsie benzină-electric și dezvăluie o alternativă convingătoare la motorizările diesel. Mondeo Hybrid Wagon este singurul model full-hibrid disponibil în caroserie wagon în segmentul D.