Unităţile teritoriale de retail ale Băncii Comerciale Române (BCR), inclusiv cele care îşi desfăşoară activitatea în mall-uri şi centrele de afaceri corporate, nu vor avea program cu publicul în zilele de 23, 24 şi 25 aprilie 2011. “BCR le recomandă clienţilor să-şi programeze din timp toate operaţiunile bancare pe care trebuie să le efectueze în această perioadă, funcţie de programul băncii”, a declarat Cornel Cojocaru, directorul executiv al Direcţiei de Comunicare, BCR.
Deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24. Clienţii băncii vor avea acces la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare 24/7, în perioada sărbătorilor pascale, astfel: telefonic, prin Alo 24 Banking BCR, apelând gratuit, din orice reţea naţională, 0800.801.BCR (0800.801.227) sau din străinătate 021/407.42.00 (tarif normal); prin internet – Click 24 Banking BCR disponibil 24/7 accesând direct www.24banking.ro şi prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking cât şi la unităţile BCR sau la terţi.
Tranzacţii mobile va fi funcţional 24 de ore din 24
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare pe parcursul întregii perioade de Sărbători. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar. Serviciul good.bee Tranzacţii mobile va fi funcţional 24 de ore din 24, permiţând clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartelă de mobil în reţelele partenere, să trimită bani în orice cont din România sau să plătească facturi. Apelabil din reţelele mobile partenere la *4146 sau din orice reţea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienţi good.bee oferă informaţii şi asistenţă în perioada sărbătorilor pascale, zilnic între orele 9.00 şi 18.00.
În plus, prin apelarea InfoBCR, clienţii vor beneficia în perioada menţionată de urmatoarele servicii:
– Suport Tehnic în utilizarea Alo şi Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7
– Asistenţă de urgenţă deţinători de carduri, disponibil 24/7
– Informaţii generale despre produsele şi serviciile BCR, disponibile zilnic, între orele 8.00 şi 22.00
Numerele de telefon InfoBCR sunt:
– 0800.801.BCR (0800.801.227) apelabil gratuit din orice reţea naţională
– 021/407.42.00 apelabil din orice reţea din ţară şi din străinătate, taxabil la tarif normal