Cel mai mic consum specific de apă şi energie din momentul lansării Agendei „Brewing a Better Future”

0
380

HEINEKEN România publică cea de-a patra ediţie anuală a Raportului de Sustenabilitate, arătând progresul companiei în toate ariile agendei „Brewing a Better Future”. “Avem responsabilitatea de a fi lideri atât ca afacere, cât şi ca membri ai societăţii din care facem parte. Ţinând cont de obiectivul nostru de a deveni cel mai verde producător de bere până în anul 2020, ne-am fixat ţinte ambiţioase. Suntem mândri să anunţăm că rezultatele pe care le-am obţinut în 2012 în aria sustenabilităţii sunt foarte bune şi ne duc mai aproape de atingerea obiectivului nostru final. Progresul pe care l-am înregistrat este rezultatul direct al acţiunilor noastre şi al implicării angajaţilor şi partenerilor noştri”, spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România. Reperele-cheie din Raportul de Sustenabilitate 2012: Îmbunătăţirea operaţiunilor pentru a avea o contribuţie pozitivă asupra planetei şi mediului înconjurător; Investiţia în oameni, în angajaţii noştri şi în comunităţile în care ne desfăşurăm activitatea şi Impactul asupra rolului berii în societate.

  

Agenda “Brewing a Better Future” este promisiunea pe termen lung de a aduce o contribuţie pozitivă mediului, societăţii şi comunităţilor în care HEINEKEN îşi desfăşoară activitatea. HEINEKEN deţine patru fabrici pe teritoriul României în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi are peste 1.100de angajaţi.