Clienţii CEC Bank pot face transferuri către orice altă bancă din România folosind numărul de telefon ca alias, în locul IBAN-ului, prin aplicaţia de Mobile Banking a CEC Bank, a anunţat astăzi banca. Astfel, CEC Bank este prima instituţie din România care oferă acest serviciu indiferent de banca unde este domiciliat contul destinatarului, chiar şi pentru conturile la bănci care nu sunt înrolate în serviciul AliasPay, lansat recent de Transfond. “Pentru a face o plată către un număr de telefon, utilizatorul selectează în aplicaţia de Mobile Banking opţiunea ‘Trimite bani’ din meniul ‘Trimite/Cere bani’, alege numărul beneficiarului din agendă sau îl introduce manual, completează suma şi descrierea tranzacţiei. Beneficiarul va primi un SMS prin care i se solicită să confirme tranzacţia – prin selectarea/ introducerea IBAN-ului, a numelui şi a sumei. Serviciul funcţionează şi în sens invers: cu opţiunea ‘Cere bani’, clienţii băncii pot solicita transferuri de la alte persoane care au conturi la CEC Bank, iar confirmarea tranzacţiilor se face tot printr-un flux iniţiat prin mesaj SMS”, se menţionează în comunicat.