Serviciul de direct debit

0
119

Banca Comercială Română (BCR) oferă serviciul de direct debit pentru clienţii Generali România, al 4-lea jucător pe piaţa de asigurări de viaţă din România, după volumul de prime brute subscrise în 2011, cu comision zero. Prin semnarea parteneriatului cu BCR, cea mai mare bancă din România, clienţii Generali au acum posibilitatea să împuternicească banca să efectueze plata ratelor pentru asigurarea lor de viaţă, salvând timpul utilizat pentru deplasări sau efortul depus pentru memorarea datelor scadente.  „În 2012, dorim să ne concentrăm şi mai mult eforturile în direcţia oferirii de facilităţi moderne în scopul creşterii gradului de satisfacţie al clientului nostru. Astfel, clientul de asigurare de viaţă poate scăpa de grija plăţilor la scadenţă prin activarea debitării directe. În toate ţările vestice, plăţile efectuate prin debit direct sunt preferate de clienţi şi suntem convinşi că gradul de utilizare al acestui tip de servicii va creşte semnificativ în următorii ani şi în ţara noastră”, a declarat Ovidiu Racoveanu, director Asigurări de Viaţă la Generali Romania.

Business 24 Banking BCR

Activarea serviciului de debitare directă oferă clienţilor Generali şi alte avantaje adiţionale. Asiguraţii au posibilitatea de a beneficia şi de varianta plăţilor lunare, dacă optează pentru direct debit BCR. „Pentru clienţii care doresc să plătească confortabil asigurarea de viaţă, banca le oferă posibilitatea de activare rapidă a plăţii prin direct debit prin serviciul on-line Click şi Business 24 Banking BCR sau prin telefon, folosind seviciul Alo 24 Banking BCR. De asemenea, activarea se mai poate efectua în unităţile BCR sau în agenţiile Generali. Un alt avantaj oferit clienţilor Generali este acela că, pentru acest tip de tranzacţie, nu se plăteşte comision”, a declarat Valentin Florin Gălăţanu, directorul executiv al Direcţiei Tranzactii Bancare din cadrul BCR.