Campania de reduceri Black Friday, susţinută de majoritatea retailerilor, debutează în noaptea de joi spre vineri, clienţii având bugete de cumpărături cuprinse între 500 şi peste 1.000 de lei. Specialiştii în cibersecuritate au şi o serie de recomandări pentru evitarea fraudelor.
Ultimele sondaje referitoare la această campanie au arătat că opt din 10 din români intenţionează să cumpere produse aflate la promoţie de Black Friday, sunt interesaţi de ofertele magazinelor şi urmăresc evoluţia preţurilor. Iar preţurile scad, în această perioadă, cu 5% până la 70% la articole dintre cele mai diverse, în special electronice şi electrocasnice.
„Numărul românilor care au auzit de reducerile din cadrul Black Friday a ajuns anul acesta la 78% în rândul persoanelor cu vârste între 18 şi 65 de ani, în creştere de la 71% în 2015. Evenimentul prezintă o notorietate mai ridicată în rândurile tinerilor (18-34 de ani) şi ale persoanelor din mediul urban”, arată un sondaj al Kantar Millward Brown România.