Serviciul TV rămâne serviciul central al strategiei Romtelecom

0
295

Directorului executiv financiar Romtelecom, Anastasios Tzoulas a precizat în legătură cu rezultatele financiare a celui de-al doilea trimestru din 2012 arată că s-a administrat bine veniturile şi declinul înregistrat de vocea fixă. Pe de altă parte, strategia comercială a companiei se va concentra în continuare pe oferirea de pachete, oferindu-le clienţilor posibilitatea de a-şi personaliza serviciile în funcţie de nevoile lor. Serviciul TV rămânând serviciul central al acestei strategii.

 „Romtelecom a avut rezultate mai bune în ceea ce priveşte veniturile, înregistrând creşteri de două cifre pentru serviciile de internet şi TV, dar şi creşteri pentru  soluţii complexe ICT, în concordanţă cu strategia companiei de a creşte veniturile din alte segmente decat vocea fixă. Această tendinţă de creştere a veniturilor generate de internet, TV şi soluţii ICT este un semn bun, chiar dacă veniturile totale ale companiei au înregistrat o uşoară scădere, de aproximativ 1,5% în comparaţie cu primul trimestru din 2012, în mare parte din cauza serviciilor de voce, dar şi ca urmare a declinului veniturilor din interconectare în urma deciziei Autorităţii Naţionale de Reglementare de reducere a tarifelor de interconectare”, subliniat directorul executiv financiar al Romtelecom.

Anastasios Tzoulas

„Numărul clienţilor de internet a crescut organic”

Reprezentantul Romtelecom a mai spus că această companie a reuşit să-și protejeze mai bine baza de clienţi, la acest moment unul din doi clienţi Romtelecom folosind cel puţin două servicii ale companiei. „În comparaţie cu trimestrul al doilea din 2011, numărul clienţilor de internet a crescut organic, cu aproximativ 8%. Evoluţia veniturilor în al doilea trimestru din 2012, în paralel cu reducerea accelerată a costurilor operaţionale, precum şi o valoare mai scăzută a deprecierii şi amortizării, s-au tradus în obţinerea unei performanţe pozitive a profitului operațional, pro forma EBITDA, fără costurile cu reducerea personalului, înregistrând o creştere de 11% în comparaţie cu al doilea trimestru din 2011”, a mai completat Anastasios Tzoulas .