„Rabla pentru periuţa ta!”

0
359

copiiPentru al cincilea an consecutiv, prin programul „Rabla pentru periuţa ta”, copiii şi părinţii sunt îndemnaţi să aibă grijă de igiena lor orală şi să lupte împotriva problemelor dentare. În cadrul celei de-a şasea ediţii a campaniei „Zâmbeşte România, GSK Consumer Healthcare” organizează „Monster Rabla”.

În perioada 17 iunie – 22 iulie, programul va ajunge în şase oraşe din ţară şi îşi propune să înlocuiască 10.000 de periuţe de dinţi vechi cu altele noi, să ofere informaţii şi materiale educaţionale cu privire la la igiena orală şi cupoane de reducere pentru pastă de dinţi. Susţinută de cele mai importante branduri din domeniu, caravana va trece şi prin Craiova, în cea de-a cincea zi a turneului. O bună igienă orală presupune schimbarea periuţei de dinţi o dată la trei luni, dar, în România, aceste lucru se întâmplă la aproximativ un an şi trei luni.