Romtelecom a demarat o campanie de informare a clienţilor săi privind diverse tipuri de fraude ale căror victime pot deveni. Campania a fost iniţiată pentru că în fiecare an sunt primite diferite plângeri despre încercări de înşelare a unor clienţi prin diferite metode. Romtelecom consideră că buna informare este primul pas pentru a evita astfel de experienţe neplăcute şi că prin această campanie îşi protejează clienţii. Astfel, pe pagina web a companiei, la adresa www.romtelecom.ro/personal/frauda/, sunt disponibile informaţii despre felul în care clienţii Romtelecom pot evita posibile situaţii de fraudă, fie telefonică, fie prin alte mijloace. De exemplu, sunt situaţii în care clienţii Romtelecom sunt sunaţi de persoane care îi anunţă că au câştigat un premiu, iar pentru ridicarea acestuia trebuie: să ofere informaţii confidenţiale cum ar fi codul numeric personal, serie şi număr buletin, date de cont bancar; să apeleze un număr cu suprataxă pentru a participa la o tombolă sau pentru a valida câştigarea premiul; să achiziţioneze cartele/coduri de reîncăre; să formeze diverse coduri pe telefon (cum ar fi codul 91407xxxxxxxx) sau să efectueze o plată bancară etc. „În următoarea perioadă clienţii Romtelecom vor fi informaţi cu privire la modalităţile de a evita tentativele de fraudă şi prin intermediul facturii lunare, al aplicaţiei MyAccount, mesajelor STB, buletinului informativ sau al postului TV, Dolce Info” precizează Mona Gavrilă, reprezentant PR pentru Romtelecom.