Conducerea organizaţiei studenţeşti AIESEC Craiova a dat, ieri, startul uni noi ediţii a proiectului Business Academy. Proiectul, aflat la cea de-a II-a ediţie, are ca obiectiv completarea laturii teoretice a cunoştinţelor primite în timpul facultăţii cu pregătirea practică pentru îndeplinirea cerinţelor mediului de afaceri. Mai exact, 165 de studenţi vor beneficia de stagii de formare coordonate de reprezentanţi ai unor companii locale importante, precum Grupul CEZ România, BCR, LR Health Beauty Systems, PR Pătrat România, Generali, JCI, Audit sau Ford Plusauto.
Prezenţi la deschiderea proiectului, în Sala de Consiliu a Primăriei Craiova, reprezentanţii a trei dintre companiile partenere, respectiv Andreea Niţă – Acces Oltenia, Roxana Mărgineanu – din partea CEZ Group în România, şi Adrian Mărăşescu – de la Plusauto, i-au anunţat pe studenţi că în timpul stagiilor de pregătire vor acumula cunoştinţe în domeniile Relaţii Publice, Resurse Umane şi Vânzări. Structurate sub forma unor sesiuni teoretice şi workshopuri, cursurile se vor desfăşura în perioada 17-19 martie a.c., în sălile puse la dispoziţie de Primăria municipiului Craiova.
„Proiectul Business Academy nu numai că facilitează interacţiunea dintre studenţi şi companiile partenere, însă le oferă celor din urmă posibilitatea de a-şi instrui potenţialii angajaţi, astfel încât aceştia să îndeplinească cerinţele pieţei din domeniul în care companiile respective îşi desfăşoară activitatea”, a precizat Anca Gabriela Mic, purtător de cuvânt AIESEC Craiova.