“Fii isteţ şi căştigă”

0
360

KFC România a lansat în luna martie 2011 „Smart Meniu”, un meniu de senzaţie care s-a plasat imediat printre preferinţele clienţilor. Cu peste 170.000.000 de bucăţi vândute, Smart Meniu a devenit vedeta anului 2011 în meniul KFC. În ianuarie 2012, Smart Meniu s-a menţinut în topul preferinţelor clienţilor cu peste 300.000 de meniuri vândute în toate restaurantele KFC din ţară. Smart Meniu face parte din gama KFC – Smart Choice şi conţine, asemeni celorlalte oferte KFC, cele mai gustoase produse de pui – Hot Wings şi Crispy Strips, împreună cu o porţie de cartofi şi binecunoscutul sos de usturoi – la un preţ foarte avantajos: doar 9,90 lei. “Fii isteţ şi căştigă” este îndemnul sub care KFC îşi invită oaspeţii să încerce produsele din gama Smart Choice, oferite la un preţ avantajos şi la standardele de calitate cu care KFC şi-a obişnuit consumatorii. Platforma Smart Choice a fost introdusă de KFC România pentru a oferi clienţilor cele mai îndrăgite produse la preţuri accesibile.