 Graţie Programului Erasmus+, 14 elevi, însoţiţi de prof. Laura Duţescu (responsabil proiect), şi  Ica  Macicas Ana Floarea (membru al echipei de implementare), de la  Colegiul  Tehnic de  Industrie Alimentară,  au efectuat,  în perioada martie – aprilie 2017 un  stagiu  de formare  profesională la  Centro Superior de Hosteleria Mediteraneo Valencia (Spania).  În cadrul  proiectului – „Valorizarea  stagiilor de  formare internaţionale pe  piaţa muncii într-o Europă în continuă  schimbare” – în  valoare de  37.442  de euro – au  fost implicaţi elevi din  clasa a  XI-a – profil „turism  şi servicii  şi industrie  alimentară”.  În perioada noiembrie 2016 – aprilie 2017,  în România  s-au  desfăşurat  activităţi de pregătire, atât profesională, cât şi  lingvistică şi culturală. Ca  limbă de  comunicare a  fost aleasă  engleza, elevii urmând cursuri de pregătire (în România), iar spaniola  a făcut  parte din program.  Timpul petrecut  în Spania a  fost folosit în  aşa  fel încât elevii să  pregătească diverse  sortimente de  mâncăruri  şi băuturi,  dar  şi  pentru  aplicarea unor modalităţi  de aplicare  a  măsurilor de igienă. Competenţele  dobândite de fiecare elev  participant la mobilitate au fost descrise în  certificatul „Europass”, un adevărat paşaport profesional al beneficiarilor.
Graţie Programului Erasmus+, 14 elevi, însoţiţi de prof. Laura Duţescu (responsabil proiect), şi  Ica  Macicas Ana Floarea (membru al echipei de implementare), de la  Colegiul  Tehnic de  Industrie Alimentară,  au efectuat,  în perioada martie – aprilie 2017 un  stagiu  de formare  profesională la  Centro Superior de Hosteleria Mediteraneo Valencia (Spania).  În cadrul  proiectului – „Valorizarea  stagiilor de  formare internaţionale pe  piaţa muncii într-o Europă în continuă  schimbare” – în  valoare de  37.442  de euro – au  fost implicaţi elevi din  clasa a  XI-a – profil „turism  şi servicii  şi industrie  alimentară”.  În perioada noiembrie 2016 – aprilie 2017,  în România  s-au  desfăşurat  activităţi de pregătire, atât profesională, cât şi  lingvistică şi culturală. Ca  limbă de  comunicare a  fost aleasă  engleza, elevii urmând cursuri de pregătire (în România), iar spaniola  a făcut  parte din program.  Timpul petrecut  în Spania a  fost folosit în  aşa  fel încât elevii să  pregătească diverse  sortimente de  mâncăruri  şi băuturi,  dar  şi  pentru  aplicarea unor modalităţi  de aplicare  a  măsurilor de igienă. Competenţele  dobândite de fiecare elev  participant la mobilitate au fost descrise în  certificatul „Europass”, un adevărat paşaport profesional al beneficiarilor.
Acasă  Actualitate  La Colegiul Tehnic de Industrie Alimentară din Craiova se trăieşte româneşte pe...
 
				 
		
















