În perioada 12-20 aprilie, Asociatia Studenţilor din Facultatea de Fizica din Craiova (ASFFC) desfăşoară proiectul Cultural Mark, care se bazează pe ideea că antreprenoriatul este ceva mai mult decât o afacere. “Definiţia de antreprenoriat este un proces prin care indivizii identifică oportunităţi, alocă resurse şi creează valori. Această creaţie rezulta de multe ori prin identificarea nevoilor sau prin identificarea de oportunităţi pentru schimbare.
Obiectivul general al proiectului Cultural Mark este acela de a dezvolta inovaţia şi comunicarea (atât verbal cât şi limbajul semnelor), precum şi formarea unei atitudini pozitive faţă de grupul ţintă în ceea ce priveşte importanţa, construirea încrederii, dezvoltarea durabilă şi propunerea tinerilor să facă din antreprenoriat o opţiune de carieră.
“Metodele utilizate sunt jocuri de nume, jocuri interculturale, energizante, dezbateri, prezentări publice, interviuri, învăţarea experimentala, grupuri de reflecţie, brainstorming, elaborarea de strategii şi atelier activ”, precizează organizatorii.
Proiectul Cultural Mark este finanţat de Comisia Europeană prin Programul Tineret în Acţiune, Acţiunea 1.1. – Schimburi de tineri şi se bucura de participarea unui număr de 34 de tineri din Romania , Ungaria , Bulgaria şi Turcia.