În anul 2022, fiecare UAT eligibil poate primi până la 160.000 de lei pentru înregistrarea proprietăților în sistemul integrat de cadastru și carte funciară

0
566

Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Dolj a încheiat contracte de finanțare a lucrărilor de înregistrare sistematică a imobilelor pe sectoare cadastrale cu 75 de unități administrativ-teritoriale (UAT) din cele 76 eligibile. Suma totală alocată pentru înscrierea proprietăților din județul Dolj în evidențele de cadastru și carte funciară, în anul 2022, este de 12.160.000 de lei. Lucrările de cadastru general se desfășoară în cadrul celei de-a opta etape de finanțare a Programului național de cadastru și carte funciară (PNCCF). Deschiderea cărților funciare este gratuită pentru cetățeni, fondurile necesare fiind asigurate din veniturile proprii ale Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI), prin OCPI Dolj.

Primarii interesați să înceapă sau să continue lucrările de cadastru general pe sectoare cadastrale au încheiat contracte de finanțare cu OCPI Dolj, conform listei atașate.

Pentru a beneficia de fondurile alocate de ANCPI, UAT-urile care au semnat contracte de finanțare cu OCPI Dolj trebuie să găsească prestatori până la data de 10.05.2022. ANCPI va efectua plățile către primării după deschiderea cărților funciare aferente imobilelor recepționate.

În anul 2022, fiecare UAT eligibil poate primi până la 160.000 de lei pentru înregistrarea proprietăților în sistemul integrat de cadastru și carte funciară.

În prezent, din totalul de 111 de UAT-uri din județul Dolj, au fost cadastrate în proporție de sută la sută 6 comune (Brădești, Coțofenii din Dos, Drănic, Goicea, Mischii, Pielești), iar în alte 104 de localități se desfășoară lucrări de înregistrare sistematică a imobilelor în cadrul PNCCF, atât la nivel de UAT, cât și pe sectoare cadastrale.

PNCCF are drept scop înregistrarea, gratuită pentru cetățeni, a tuturor imobilelor (terenuri, clădiri) din România în Sistemul integrat de cadastru și carte funciară. Programul este finanțat din veniturile proprii ale ANCPI – peste patru miliarde de lei, din fonduri externe obținute prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020 – aproximativ 313 milioane de euro, dar și din bugetul local al primăriilor.

Lista UAT-urilor care au încheiat în anul 2022 contracte de finanțare a lucrărilor de înregistrare sistematică a imobilelor pe sectoare cadastrale cu OCPI  DOLJ, în cadrul finanțării VIII PNCCF

 

Nr. crt. Denumire UAT Alocare bugetară solicitată de către UAT (lei)
1 AMĂRĂŞTII DE SUS 160.000
2 APELE VII 160.000
3 ARGETOAIA 160.000
4 BĂILEŞTI 160.000
5 BÂRCA 160.000
6 BECHET 160.000
7 BOTOŞEŞTI PAIA 160.000
8 BRABOVA 160.000
9 BRALOŞTIŢA 160.000
10 BRATOVOEŞTI 160.000
11 BREASTA 160.000
12 BUCOVĂŢ 160.000
13 BULZEŞTI 160.000
14 CALAFAT 160.000
15 CARAULA 160.000
16 CARPEN 160.000
17 CASTRANOVA 160.000
18 CATANE 160.000
19 CĂLĂRAŞI 160.000
20 CÂRNA 160.000
21 CELARU 160.000
22 CERNĂTEŞTI 160.000
23 CIOROIAŞI 160.000
24 CIUPERCENII NOI 160.000
25 DANEŢI 160.000
26 DĂBULENI 160.000
27 DESA 160.000
28 DOBREȘTI 160.000
29 DOBROTEŞTI 160.000
30 DRĂGOTEŞTI 160.000
31 FĂRCAŞ 160.000
32 FILIAŞI 160.000
33 GALICEA MARE 160.000
34 GALICIUICA 160.000
35 GÂNGIOVA 160.000
36 GHIDICI 160.000
37 GHINDENI 160.000
38 GIGHERA 160.000
39 GIUBEGA 160.000
40 GOGOŞU 160.000
41 GOIEŞTI 160.000
42 GRECEŞTI 160.000
43 IZVOARE 160.000
44 ÎNTORSURA 160.000
45 LIPOVU 160.000
46 MĂCEŞU DE JOS 160.000
47 MĂCEŞU DE SUS 160.000
48 MELINEŞTI 160.000
49 MÂRŞANI 160.000
50 MURGAȘI 160.000
51 ORODEL 160.000
52 OSTROVENI 160.000
53 PERIŞOR 160.000
54 PISCU VECHI 160.000
55 PLENIŢA 160.000
56 PLEȘOI 160.000
57 PREDEȘTI 160.000
58 ROJIŞTE 160.000
59 SADOVA 160.000
60 SĂLCUŢA 160.000
61 SCĂEŞTI 160.000
62 SEACA DE CÂMP 160.000
63 SEACA DE PĂDURE 160.000
64 SECU 160.000
65 SEGARCEA 160.000
66 SOPOT 160.000
67 ȘIMNICU DE SUS 160.000
68 TĂLPAŞ 160.000
69 TEASC 160.000
70 TERPEZIŢA 160.000
71 UNIREA 160.000
72 VÂRTOP 160.000
73 VÂRVORU DE JOS 160.000
74 VELA 160.000
75 VERBIȚA 160.000
TOTAL 75 UAT 120.000.000