Dezbatere publică pe tema marketingului cultural

0
320

Filarmonica „Oltenia” găzduieşte astăzi, de la ora 13.00, dezbaterea publică „Marketing cultural – ce opţiuni pentru organizaţiile culturale din Oltenia?”, pentru prezentarea rezultatelor proiectului „Promovare şi marketing cultural în Oltenia”, derulat de Centrul de Pregătire Profesională în Cultură Bucureşti, în parteneriat cu Casa de Cultură „Traian Demetrescu” din Craiova şi finanţat de Administraţia Fondului Cultural Naţional. Proiectul, care este implementat în perioada august-noiembrie 2012, urmăreşte să îi provoace pe operatorii culturali  din judeţele Dolj, Gorj, Olt, Mehedinţi şi Vâlcea să caute căi de cooperare şi punere în comun a eforturilor de marketing. Într-o primă etapă, conducătorii de organizaţii publice şi private din zonă au fost invitaţi la atelierul „Marketing cultural la nivel regional”, urmat de un curs adresat personalului din organizaţiile culturale. La dezbaterea de astăzi sunt invitaţi reprezentanţi ai autorităţilor publice, locale şi judeţene, operatori culturali din mediul public sau privat, public larg interesat de acest domeniu.