Campanie de promovare a utilizării cardului BRD ePayment

0
556

Până pe 11 mai 2011, BRD şi GECAD ePayment desfăşoară o campanie de promovare a achiziţionării şi utilizării cardului BRD ePayment în lei. „Pe lângă numeroasele avantaje oferite posesorilor de carduri, în cadrul ofertei promoţionale, beneficiile se multiplică. Pentru utilizarea online a cardului BRD ePayment, organizatorii oferă: de 2 ori mai multe puncte de fidelitate; 5% discount pe loc din suma cheltuită în perioada promoţiei la partenerii BRD ePayment şi 3 iPad-uri prin tragere la sorţi, pentru minimum 3 plăţi online efectuate în perioada promoţiei la orice comerciant din ţară şi străinătate” se precizează într-un comunicat al BRD. BRD ePayment este un card special conceput pentru clienţii magazinelor online, rezultat din parteneriatul băncii cu integratorul de soluţii de comerţ electronic GECAD ePayment. Emis sub însemnele MasterCard, BRD ePayment este utilizabil atât în România, cât şi în străinătate. „Plăţile online reprezintă o piaţă strategica pentru noi şi ne străduim să punem la dispoziţia clienţilor noştri cele mai avansate şi mai sigure soluţii în acest sens”, a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului Strategie şi Marketing din cadrul BRD-Groupe Société Générale. La rândul ei, Mihai Manoliu, director de Vânzări GECAD ePayment a precizat că prin lansarea şi promovarea cardului BRD ePayment, se va incura şi mai mult plata online în rândul cumpărătorilor. „Vrem să arătăm ca plata online nu este doar sigură şi rapidă, ci aduce şi beneficii suplimentare utilizatorilor. Dorim să atragem cât mai mulţi comercianţi în această promoţie, pentru a diversifica oferta de produse şi servcii disponibile cumpărătorilor. Totodată, prin astfel de programe dedicate clienţilor proprii, vrem să creştem gradul de valoare adăugată şi să fidelizăm magazinele online care utilizează soluţia noastră de plată”, a declarat Mihai Manoliu, director de vânzări GECAD ePayment.