În scopul prevenirii și limitării răspândirii CORONAVIRUSULUI (COVID-19), Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Dolj prelungește măsura sistării activității de relații cu publicul. Cetățenii și partenerii OCPI pot opta pentru serviciile disponibile on-line prin intermediul sistemului informatic de cadastru si carte funciară. Sesizările, petițiile și memoriile vor putea fi transmise prin e-mail (dj@ancpi.ro) sau poștă.
Astfel, în perioada 16 noiembrie – 27 noiembrie 2020, persoanele fizice/juridice autorizate, delegații notariali, executorii judecătorești și cetățenii pot depune on-line cererea de înscriere, recepție sau avizare, însoțită de înscrisul prin care se constată actul sau faptul juridic a cărui înscriere este solicitată sau, după caz, de înscrisul pentru care se solicită recepția sau avizarea.
Cetățenii pot solicita on-line extrase de carte funciară pentru informare și extrase de plan cadastral pe ortofotoplan accesând https://epay.ancpi.ro/ sau prin intermediul persoanelor fizice/juridice autorizate sau a birourilor notariale.
De asemenea, stadiul soluționării cererilor/dosarelor înregistrate în aplicația informatică poate fi consultat accesând site-ul www.ancpi.ro, secțiunea «Urmărire cerere RGI».
Solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail sau accesând site-ul OCPI Dolj (www.ocpidolj.ro), dar și prin intermediul liniilor telefonice, care vor funcționa de luni pânã joi în intervalul orar 08.00 – 16.30 și vineri între orele 08.00-14.00.
În perioada menționată, audiențele vor fi acordate telefonic, prin e-mail sau prin sistem de videoconferință (utilizând serviciul gratuit Google Meet).
Numerele de telefon și adrese de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI sunt următoarele:
Email: dj@ancpi.ro
Telefon centrală: 0251413128, 0251414286
Telefon relația cu publicul: 0251413129
Telefon relația cu birourile notariale: 0251411708
Fax: 0251418018
Fax pentru birouri notariale: 0251411646