SC Tehnologica Radion Bucureşti şi SC Mitliv Craiova sunt umăr la umăr în competiţia pentru adjudecarea execuţiei pasajului subteran de sub bulevardul “Arieş”. Primarul Antonie Solomon spune că e gata să lucreze cu oricare dintre acestea, numai să termine investiţia până la sfârşitul acestui an.
Potrivit primarului Antonie Solomon, SC Tehnologica Radion Bucureşti şi SC Mitliv Craiova sunt cele două firme care au rămas în cărţi pentru execuţia pasajului subteran de sub bulevardul Arieş. “Au fost patru societăţi, dar au mai rămas acestea două, iar dintre ele va rămâne numai una. În două săptămâni ar trebui să ştim cu care dintre acestea vom lucra, cu Tehnologica Radion sau cu Mitliv Craiova. Din câte ştiu, ultima nu a venit singură, ci a venit într-o combinaţie cu o firmă străină. Deci în câteva săptămâni vom şti sigur pe cine ne vom baza, dacă, bineînţeles, nu o să fie depuse cumva contestaţii, aşa cum se obişnuieşte pe la noi”, a declarat, ieri, edilul-şef din Bănie.
Delta şi SCT Bucureşti au fost descalificate
Contestaţiile ar putea veni din partea societăţilor Delta ACM ’93 Bucureşti sau SCT Bucureşti, care au depus oferte şi pentru această lucrare, dar care au fost descalificate. “Delta şi SCT Bucureşti au venit şi ele cu ofertele lor, dar sunt excluse în acest moment. De ce? Nici eu nu ştiu, de fapt nici nu e treaba mea. Există o comisie de licitaţie care se ocupă de aceste lucruri şi probabil că a avut motive întemeiate să le descalifice. Deci nu vreau să comentez acest aspect”, a mai spus Solomon. Delta ACM ’93 are la activ contractul pentru Parcul Tineretului şi deszăpezirea pentru o perioadă de patru ani. SCT Bucureşti şi-a adjudecat, în asociere cu Erpia Craiova, execuţie a pasajului suprateran de pe Calea Bucureşti.
O investiţie de 16 milioane de euro
Execuţia tunelului rutier de sub strada Arieş a fost scoasă la licitaţie, în SEAP, în septembrie 2011. Potrivit autorităţilor, până la mijlocul lunii octombrie, când s-a încheiat perioada de depunere a ofertelor, s-au înscris patru firme de construcţii, acestea fiind cele menţionate anterior. Câştigătoarea acestei licitaţii ar urma să încaseze, de la Primăria Craiova, nu mai puţin de 66,2 milioane de lei, echivalentul sumei de 16 milioane de euro. Suma este cu 6 milioane de euro mai mult decât se prevăzuse anterior întrucât, la sfârşitul lui 2011, autorităţile locale au mărit valoarea, asta la sugestia proiectanţilor care au sugerat o lărgire a rampei de acces dinspre Calea Bucureşti.
Pasajul va fi disponibil numai pentru accesul rutier
Pasajul pe care primarul ar vrea să-l termine până la sfârşitul acestui an va avea o lungime de 405 metri, va începe de la intersecţia străzii Arieş cu Calea Bucureşti (zona Universitate), va traversa intersecţia străzii Arieş cu strada Unirii (zona Luxor), intersecţia străzii Arieş cu strada Eugeniu Carada (zona Casa Studenţilor) şi va ieşi la intersecţia străzii Arieş cu Împăratul Traian. Potrivit proiectului tehnic, pasajul subteran va fi accesibil doar maşinilor. Proiectanţii au prevăzut doar o porţiune îngustă de trotuare pentru personalul care va asigura întreţinerea în zonă. Pasajul va avea două benzi de circulaţie pe fiecare sens de mers şi va iluminat artificial. Pentru a nu fi afectată fundaţia bisericii Sfântul Nicolae, vor fi demolate şi două imobile din vecinătate.
ARIES INTERSECTATCU UNIRII!!!
VA IESII LA INTERSECTIA ….10% PE 3 LUNI
….”va traversa intersecţia străzii Arieş cu strada Unirii (zona Luxor )”
Vorbesti de Craiova sau de alt oraş?
Str. Arieş nu se intersecteaza cu str. Unirii!
Verifica, pe jos, pe teren!
Comments are closed.