Romtelecom şi BCR îşi consolidează parteneriatul strategic

0
378

Romtelecom şi BCR au semnat un contract pentru furnizarea de servicii de suport local IT, la nivel naţional, pentru cele peste 1.000 de puncte de prezenţă ale băncii, reprezentând aproximativ 21.000 de echipamente. Contractul consolidează parteneriatul strategic dintre cele două părţi, fiind complementar celui semnat între Romtelecom, COSMOTE România şi BCR în 2011 pentru servicii telecom integrate, cel mai mare asemenea contract de pe piaţă la acel moment. 

Ca urmare a câştigării procesului de licitaţie organizat anul acesta de către Banca Comercială Română, Romtelecom a început să furnizeze băncii servicii de suport IT local. Serviciul constă în repararea, înlocuirea, instalarea şi asigurarea de suport local pentru echipamentele hardware şi aplicaţiile software ale băncii, dar şi remedierea eventualelor probleme apărute în infrastructura clientului.

Pentru a furniza către BCR serviciile solicitate, Romtelecom dispune de o echipă de până la 350 de persoane care administrează, de asemenea, necesităţile IT ale întregului portofoliu de clienţi al Romtelecom pentru Serviciile IT interne şi externe. Pe acest segment, Romtelecom furnizează suport, în prezent, pentru aproximativ 50.000 de echipamente, ale peste 50 de clienţi.

„Romtelecom a semnat cel mai mare contract din piaţa de telecom cu o bancă, în 2011. Acela a fost punctul de plecare al unui parteneriat strategic cu BCR, fapt ce demonstrează forţa în creştere a Romtelecom în ceea ce priveşte soluţiile de business. Rezultatul acestei noi licitaţii reflectă faptul că Romtelecom are capabilităţi IT&C unice, cu cele mai bune rezultate. Ne bucurăm că am livrat conform aşteptărilor şi mulţumim BCR pentru încredere. Obiectivul nostru pe segmentul business este să continuăm dezvoltarea soluţiilor de ultimă generaţie pentru clienţi de mari dimensiuni”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE România.