METRO Cash & Carry Craiova, 14 ani de existenţă

0
912

METRO Cash & Carry Craiova sărbătoreşte anul acesta 14 ani de existenţă. Deschis în septembrie 2001, METRO Craiova se numără printre primele magazine inaugurate de companie de la intrarea sa pe piaţa românească. În toţi aceşti ani, compania a modelat piaţa locală de comerţ, influenţând în mod semnificativ comportamentul de consum al clienţilor profesionişti, aşa cum METRO Cash & Carry o face la nivel naţional de aproape nouăsprezece ani.  

Încă din 2008, METRO Cash & Carry România a lansat, la nivel național, programe de consultanță specializată, menite să sprijine clienții din domeniul antreprenori din cele două domenii, pentru a-i ajuta să își dezvolte afacerile. ospitalier HoReCa și  comerțul tradițional. “Succesul nostru este măsurat prin succesul clienților noștri.  Mai mult decât oriunde în comerț, segmentul cash & carry este cel al relațiilor profesionale și al încrederii. Noua poziționare anunțată anul trecut cu ocazia aniversării a cinci decenii de existență la nivel internațional indică principala zonă de interes pentru METRO: parteneriatele pe termen lung și bazate pe încredere cu clienții, partenerii, furnizorii și angajații noștri. Vrem să fim cel mai bun partener al afacerilor independente, fie că vorbim despre start up-uri, afaceri în creștere sau business-uri mature, cu o nevoie de consolidare.”, a subliniat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România

Două programe strategice

Pentru micii întreprinzători din comerțul tradițional, METRO România a lansat primul program autohton care le oferă posibilitatea de a face parte dintr-o rețea națională și a beneficia de expertiza unui lider internațional în domeniul comerțului cu ridicata. Două programe strategice completează direcția în care s-a concentrat atenția METRO in etapa de consolidare a afacerii; este vorba despre „De-ale noastre”, platforma de susținere a producătorilor locali, unică pe piața din România și „METRO Magazin Online”, platforma de comerț online. Aflat deja în al 4-lea an, „De-ale noastre” reunește peste 100 producători locali din peste 30 de localități. Programul se deosebește de programele existente pe piață prin consultanța specializată oferită agricultorilor pe tot parcursul procesului de producție, soluții de ambalare, colectare și un loc stabil pentru desfacerea mărfii, în magazinele din rețea.