
Eurodeputatul PPE a mai susținut că progresul tehnologic va continua în Clean Sky Joint Undertaking, dar în același timp singura posibilitate de a reduce emisiile în acest moment este combustibilul alternativ. Și cred că trebuie să folosim toate mijloacele tehnice pentru a avea #combustibili_alternativi. Și definiția care este acum propusă cred că este o definiție bună care respectă toată legislația, inclusiv #LULUCF, deci nu există probleme cu această definiție.
“Țintele pentru combustibilii #eFuels sunt mult mai mari decât cele propuse de Comisie. Trebuie să fim realiști și să știm exact ce se poate produce în Uniune și, în același timp, să știm că prețul acestui combustibil este de 10 ori mai mare decât al kerosenului. Noi, Comisia #TRAN, susținem țintele propuse de Comisia Europeană.
Aplicarea acestui regulament pentru toate aeroporturile fără un sistem Book and Claim va fi imposibilă, pentru că nu poți să aplici regulamentul în 800 de aeroporturi fără a avea un sistem care să faciliteze intrarea pe piață a combustibililor alternativi. Fondul pentru aviație este necesar pentru că este nevoie de investiții în această industrie” : europarlamentarul Marian Jean Marinescu.