Google a angajat dezvoltatori care au lucrat la francize precum Assassin’s Creed pentru propriul studio de jocuri care se va concentra pe producția de titluri pentru Stadia. VGC au descoperit că o parte dintre primii angajați ai Google pentru studioul de dezvoltare de jocuri pentru Stadia din Montreal au avut în trecut roluri importante în cadrul seriei Assassin’s Creed de la Ubisoft. Mai apoi, IGN a confirmat aceste angajări prin analiză profilelor de LinkedIn ale persoanelor cu pricina.
Primul din această lista este Sébastien Puel, care este acum directorul general al studioului Google, după ce a ocupat funcția de producător executiv în cadrul Assassin’s Creed timp de 10 ani. După aceeea, îl avem pe Francois Pelland, șeful producției pentru Google și în trecut a fost director executiv al Ubisoft Quebec. El a produs Assassin’s Creed Syndicate și a jucat și rolul de producător senior în proiectul Assassin’s Creed 3. Nu în ultimul rând, echipa de la Google se va bucură de prezența lui Mathieu Leduc care a fost art director atât pentru Assassin’s Creed 2, cât și pentru Watch Dogs 1 și 2.
Acești oameni cu foarte multă experiență și talent se alătură echipei Google condusă de Jade Raymond, un nume ceva mai cunoscut care s-a alăturat noului studio încă din luna Martie a acestui an după ce, la fel că și ceilalți oameni din această lista, a lucrat la Assassin’s Creed 2, Watch Dogs și Splinter Cell Blacklist.
Studioul de jocuri de la Google se va concentra pe producția de titluri first-party pentru propriul serviciu de game-streaming, Google Stadia. Chiar dacă serviciul nu este în cel mai fericit stadiu în acest moment incipient și nu este disponibil la scară largă, promite o mulțime de lucruri bune, iar cu un gigant că Google la cârma proiectului, tind să cred aceste promisiuni, dar în același timp le consider puțîn cam prea optimiste pentru experiență totală pe care o are compania în industria de gaming.
Pentru început, mare parte dintre cele mai mari titluri de Stadia nu pot rula în 4K nativ iar Google a oferit banii înapoi oamenilor care au cumpărat jocurile încă din luna Noiembrie, deoarece a fost o greșeală din partea companiei să includă chiar la lansare aceste titluri în magazin, deşi se știa că vor fi gratuite în curând.