Banca Comercială Romană (BCR) anunţă că unităţile teritoriale retail, inclusiv cele care îşi desfăşoară activitatea în mall-uri şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 12 şi 13 iunie 2011 (Sărbătorile de Rusalii). “BCR le recomandă clienţilor să-şi programeze din timp toate operaţiunile bancare pe care trebuie să le efectueze în această perioadă, funcţie de programul bancii”, a declarat Cornel Cojocaru, directorul executiv al Direcţiei de Comunicare. BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM). Deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăti la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri iar serviciul de Asistentă Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24. Clienţii băncii vor avea acces la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare 24/7, în perioada Sărbătorilor de Rusalii astfel: telefonic, prin Alo 24 Banking BCR, apelând gratuit din orice reţea naţională 0800.801.BCR (0800.801.227) sau din străinătate +4021/407.42.00 (tarif normal); prin internet – Click 24 Banking BCR disponibil 24/7 accesând direct 24banking.ro. Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare pe parcursul întregii perioade de Sărbători. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar. Serviciul good.bee Tranzacţii mobile va fi funcţional 24 de ore din 24, permiţând clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartela de mobil în reţelele partenere, să trimită bani în orice cont din România sau să plătească facturi.