Vodafone, liderul pieţei business de comunicaţii mobile, a lansat recent un nou portofoliu de abonamente pentru companii, care pune accentul pe nevoile diferite ale angajaţilor şi încurajează utilizarea serviciilor de date mobile, a aplicaţiilor şi a smartphone-urilor. Clienţii serviciilor de business îşi pot alege abonamentele potrivite, dintr-o nouă gamă de patru pachete principale: Start, Esenţial, Avansat şi Top. „Cu noul portofoliu de business, marcăm trecerea către o nouă abordare a pieţei, în care ne concentrăm pe nevoile specifice ale fiecărei companii, şi nu pe produsul propriu-zis. Vodafone Business Profiles sunt concepute pentru a-i ajuta pe clienţii noştri să îşi aleagă serviciile de comunicaţii în funcţie de nevoile reale ale fiecărei categorii de angajaţi şi, în acelaşi timp, să îşi optimizeze costurile.
Servicii personalizate
Noua structură de abonamente porneşte de la nevoile de bază, constând în servicii de voce în reţeaua Vodafone şi în alte reţele, şi ajunge la pachetele superioare, cu un număr sporit de minute, SMS-uri, convorbiri în roaming şi Internet pe mobil. Prin această abordare, dorim să încurajăm adopţia sporită a serviciilor de date mobile, a aplicaţiilor şi smartphone-urilor în rândul utilizatorilor de business”, a declarat Andres Vicente, Chief Commercial Officer, Enterprise Business Unit, Vodafone România.
Vodafone Business Profiles a fost precedat de un studiu de piaţă realizat pe bază de clienţi ai serviciilor de business Vodafone. Studiul a arătat că peste jumătate din clienţii companii foloseau, pe lângă un abonament principal, numeroase opţiuni, pentru a-şi acoperi alte servicii de comunicare în afara celor de voce. Noua gamă de abonamente adresează tocmai această nevoie a utilizatorilor business de a avea incluse în abonament şi celelalte servicii personalizate, în funcţie de tipul de nevoi ale utilizatorilor.