Evoluţia financiară a Romtelecom a continuat să se îmbunătăţească în al treilea trimestru al anului, înregistrând o creştere a veniturilor din retail de aproape 1% şi a EBITDA de 20% în al treilea trimestru din 2012 în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2011. Anastasios Tzoulas, Director Executiv Financiar Romtelecom susţine într-un comunicat de presă că pachetele promovate de Romtelecom anul trecut au primit un răspuns bun din partea clienţilor, mai mult de jumătate din baza de clienţi a companiei folosind acum cel puţin două servicii ale companiei. „Numărul clienţilor pentru servicii de internet a continuat, de asemenea, să crească în timpul trimestrului, cu 6,7% în comparaţie cu perioada similară a 2011, în timp ce numărul clienţilor pentru serviciile TV a crescut cu 1,9% în aceeaşi perioadă”, a subliniat reprezentantul Romtelecom. Internetul şi televiziunea sunt în continuare în centrul ofertelor Romtelecom în cadrul campaniilor de toamnă din 2012. Pe segmentul business, Romtelecom şi-a menţinut poziţia de lider de piaţă pentru serviciile de date şi internet fix şi continuă să câştige teren în ceea ce priveşte ofertele integrate ITC. Pe acest segment, Romtelecom Business Solutions şi-a schimbat în toamnă modul de abordare a clienţilor, punând accentul pe principalul beneficiu al ofertelor sale, investiţie iniţială 0 pentru soluţii complete ITC şi o nouă poziţionare: „aliatul companiilor româneşti”.