Banca Comercială Română (BCR) a lansat serviciul BCR Alert Plus pentru Microintreprinderi şi persoane fizice autorizate (PFA), care permite un plus de control şi siguranţă asupra operaţiunilor din conturile lor.

0
313

“După succesul lansării serviciului BCR Alert pentru clienţii persoane fizice în urmă cu un an de zile şi care a dus la trimiterea a peste 1 milion şi jumătate de alerte (SMS şi Email), BCR vine acum şi în întâmpinarea nevoilor clienţilor săi Micro şi PFA, oferindu-le serviciul BCR Alert Plus. Prin intermediul acestui nou serviciu, clienţii Micro şi PFA au posibilitatea de a-şi personaliza tipul de alerte primite, suma pentru care acestea se generează, precum şi posibilitatea de a schimba canalul pe care se primesc mesajele (de exemplu, de pe SMS pe Email şi invers). Aceste modificări se pot face atât prin intermediul serviciului Click 24 Banking BCR (internet banking), cât şi prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrând în legătură telefonică cu un consilier BCR, la numărul 0800.801.227 (0800.801.BCR). În plus, clienţii BCR care aleg să primească notificările prin email beneficiază de un număr nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzacţiile din sau în cont, fără să plătească vreun comision suplimentar”, a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Executiv Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR.