Nespresso își extinde prezența în România cu o nouă locație inaugurată în Craiova

0
150

O experiență premium cu cafea, deschisă în Promenada Mall

 

Craiova, martie 2025: Nespresso își extinde prezența în România prin deschiderea primului punct de vânzare în Promenada Mall Craiova, aducând experiența memorabilă a cafelei mai aproape de craioveni. Noul spațiu oferă clienților oportunitatea de a explora universul Nespresso într-un cadru dedicat, prin degustări, consultanță personalizată și o selecție variată de sortimente și accesorii premium. Odată cu această inaugurare, Nespresso celebrează 10 ani de prezență în România, timp în care și-a consolidat expunerea națională, fiind prezent astăzi în șapte dintre cele mai mari orașe ale țării, printre care București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Constanța, Brașov și, acum, Craiova.

„Suntem bucuroși să ne continuăm parcursul de creștere în România și să aducem experiența Nespresso aproape de tot mai mulți iubitori de cafea. Deschiderea locației din Craiova marchează un nou pas în strategia noastră de extindere la nivel național, care ne permite să rămânem aproape de clienții noștri, oriunde s-ar afla. Îi invităm să descopere universul Nespresso în Promenada Mall – un spațiu în care pot explora sortimente variate, pot interacționa cu specialiștii noștri și se pot bucura de gustul autentic al cafelei Nespresso”, a declarat Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer Nespresso România.

Un spațiu dedicat experienței premium de cafea

Situat în Promenada Mall, noua locație Nespresso devine o destinație premium pentru toți iubitorii de cafea din Craiova și împrejurimi. Cei care aleg să-l viziteze se pot bucura de o experiență completă, care reunește eleganța, expertiza și rafinamentul caracteristic brandului, prin:

  • Degustarea sortimentelor disponibile – o invitație la descoperirea sortimentelor preferate;
  • Recomandări personalizate, oferite de consultanții în cafea, pregătiți să ghideze fiecare client în alegerea sortimentului potrivit;
  • Acces la o gamă variată de sortimente – de la Espresso Clasic și Lungo, la Master Origins și ediții limitate;
  • Posibilitatea de a testa espressoarele Nespresso și de a descoperi gama de accesorii premium;
  • Oferte exclusive și servicii dedicate, într-un decor modern, gândite special pentru membrii programului de loialitate Nespresso &You.

Reciclarea, parte din experiența Nespresso

Odată cu deschiderea noului punct de vânzare din Craiova, Nespresso continuă să aducă aproape de clienții săi soluții accesibile pentru alegeri responsabile, cu grijă față de natură. Capsulele utilizate pot fi returnate direct în spațiul special amenajat din boutique, iar la fiecare achiziție, clienții primesc gratuit o pungă specială pentru colectare. De asemenea, capsulele pot fi returnate și prin curier sau direct la Easybox. Fiecare capsulă returnată este complet valorificată: aluminiul este reciclat, iar zațul de cafea devine compost. Astfel, fiecare iubitor de cafea Nespresso poate contribui prin alegeri responsabile la un mediu mai curat, chiar și după ce savurează cafeaua Nespresso preferată.

O invitație deschisă către pasionații de cafea din Craiova

Nespresso încurajează toți craiovenii să viziteze noul punct de vânzare din Promenada Mall, un spațiu dedicat pasiunii pentru cafeaua de cea mai bună calitate și experiențelor memorabile.

Pentru a fi la curent cu cele mai recente știri despre Nespresso, accesați www.nespresso.com

Despre Nestlé Nespresso

Nestlé Nespresso SA este un promotor și un punct de referință pentru cafeaua porționată de cea mai bună calitate, având în centrul misiunii sale promisiunea dezvoltării sustenabile.

În România, acest angajament se traduce printr-un sistem cu 100% capacitate de reciclare a capsulelor pe piața locală, accesibil prin Easybox, curier sau în spațiile special amenajate din magazinele Nespresso. Capsulele colectate sunt complet valorificate: aluminiul este reciclat, iar zațul devine compost. Sistemul Nespresso este creat astfel încât optimizează consumul de cafea, apă și energie per ceașcă, fără compromisuri asupra calității.

La nivel global, 94% din cafeaua verde este obținută prin programul AAA Sustainable Quality™, care sprijină fermierii și protejează biodiversitatea. Prin inițiativa The Positive Cup, Nespresso urmărește atingerea neutralității emisiilor de gaze cu efect de seră până în 2050. Acest angajament este susținut de Certificarea B Corp™, obținută în 2022, prin care Nespresso se alătură unei rețele globale de peste 9.000 de companii care pun sustenabilitatea și responsabilitatea socială în centrul activității lor.

Pentru mai multe informații, vizitați site-ul web al companiei Nespresso: www.nestle-nespresso.com.

LĂSAȚI UN MESAJ

Comentariul
Numele

Operaţie antispam (completează):  *