Noul Ford Fiesta duce performanțele de hot-hatch la nivelul următor cu ajutorul tehnologiilor prezente în premieră în industrie
- Noua generație Ford Fiesta ST pune la dispoziția clienților cea mai receptivă, implicată și distractivă experiență Fiesta din istorie și un sunet captivant al motorului cu trei cilindri.
- Noul motor EcoBoost de 1.5 litri care dezvoltă 200 CP oferă o accelerație 0-100 km/h în 6.5 seconds. Diferențialul mecanic cu alunecare limitată îmbunătățește în premieră tracțiunea în viraje.
- Noile arcuri vectoriale (Force Vectoring Springs), patentate de Ford și prezente în premieră în segment, permit negocieri mai agresive ale virajelor și oferă un răspuns mai bun al punții spate. Modurile de pilotaj Drive Modes adaptează performanțele la șosea sau la circuit. Lista de sisteme include Launch Control, care oferă starturi sportive de pe loc în mod consistent.
- Gama îmbunătățită de opțiuni de personalizare și sisteme tehnologice include pachete estetice noi, conectivitate SYNC 3 cu touchscreen de 8 inch și un sistem audio premium B&O PLAY.
Noua generație Ford Fiesta ST oferă cea mai receptivă, implicată și distractivă experiență Fiesta ST din istorie, benficiind de o gamă de Tehnologii Sport sofisticatecare îmbunătățesc puterea și performanțele, comportamentul în viraje și agilitatea, dar și versatilitatea în scenarii care variază de la drumul zilnic spre birou până la o sesiune pe circuit.
Noua generație Fiesta ST este animată de noul motor pe benzină 1.5 EcoBoost – primul motor cu trei cilindri din istorie regăsit pe un model Ford Performance, care dezvoltă 200 CP și un cuplu de 290 Nm, accelerează de la 0 la 100 km/h în 6.5 secunde și oferă o viteză maximă de 232 km/h.
Modurile selectabile de pilotaj Drive Modes, prezente în premieră pe Fiesta ST, permit configurarea sistemelor care controlează motorul, direcția și stabilitatea mașinii cu ajutorul setărilor Normal, Sport și Track, transformând modelul prin simpla apăsare a unui buton dintr-un hatchback flexibil care poate fi folosit în viața de zi cu zi într-o mașină sport cu pedigree de circuit. Sistemul opțional Launch Control le va da ocazia celor care vor pilota noua generație Fiesta ST să atingă un nivel maxim de satisfacție prin starturi foarte rapide și consistente pe circuit. Acest sistem este sprijinit de elemente grafice dedicate pe ecranul de 4.2 inch din zona instrumentarului de bord.
Diferențialul mecanic cu alunecare limitată, disponibil opțional și prezent în premieră pe Fiesta ST, optimizează aderența în viraje. În același timp, noile arcuri vectoriale (Force Vectoring Springs), tehnologie patentată de Ford, permit intrări mai agresive în viraje și un răspuns mai exact care oferă o experiență excelentă de condus.
Noua generație Fiesta ST este disponibilă încă din momentul lansării în versiuni de caroserie cu trei sau cinci portiere, oferind sisteme de confort și tehnologice precum conectivitatea SYNC 3, sistemul audio B&O PLAY și tehnologii sofisticate de asistență a șoferului precum Sistemul de menținere a benzii de rulare (Lane Keeping Aid) sau Sistemul de recunoaștere a indicatoarelor rutiere(Traffic Sign Recognition).
“Șoferii Hot-hatch-urilor se așteaptă la lucruri mari de la această mașină de clasă mică. Am pus în aplicare tot ceea ce am învățat în dezvoltarea modelelor recente din gama Ford Performance – implicit Ford Focus RS și Ford GT – pentru a dezvolta o nouă generație Fiesta ST care stabilește standarde noi în segment la capitolul plăcere a condusului. Sunetul gutural al celor trei cilindri le va «vorbi» pasionaților indiferent de limba în care comunică aceștia”, spune Leo Roeks, director Ford Performance Europa.
Dezvoltat de Ford Performance pentru o utilizare ușoară și un consum redus în viața de zi cu zi, dar pentru a genera experiențe dinamice care flatează începătorii și se ridică la așteptările cunoscătorilor, noua versiune a aclamatului hot-hatch poate fi comandată începând de acum.