Clienţii Millennium Bank pot efectua tranzacţii direct pe terminalele mobile folosind aplicaţia de SmartPhone Banking a băncii, disponibilă acum pentru terminalele mobile Apple şi pentru cele care folosesc sistemul de operare Android. Noul serviciu permite utilizatorilor să vizualizeze în mod confortabil toate produsele achiziţionate de la Millennium Bank şi să efectueze transferuri. „Aplicaţia de SmartPhone Banking a fost creată astfel încât să răspundă nevoilor şi aşteptărilor clienţilor activi şi dinamici, asigurând acces rapid la produsele financiare şi la operaţiuni practic de oriunde. Este un nou canal alternativ pe care îl putem oferi clienţilor noştri care folosesc serviciul Internet Banking, în linie cu obiectivul nostru de a aduce inovaţie în domeniu”, a declarat Florentina Mihai, Director Canale Alternative la Millennium Bank. Aplicaţia, denumită „MillenniumRO”, poate fi descărcată gratuit din AppStore şi Android Market. Pentru folosirea acesteia, clienţii trebuie să-şi activeze mai întâi serviciul Internet Banking.