„Scade Rata” – cea mai mare campanie de loializare derulată în mediul bancar românesc

0
360

25.000 de clienţi au acceptat oferta de rate reduse a Băncii Comerciale Române (BCR) desfăşurată pe parcursul ultimelor 3 luni ale anului 2015.

„După trei luni, pot afirma că a fost cea mai mare campanie de reducere a costurilor creditelor din 2015, în România. Am reuşit să le oferim clienţilor noştri cea mai concretă soluţie comercială, aliniată la condiţiile economice existente. Avem 25.000 de clienţi care au acceptat oferta BCR şi beneficiază deja de credite cu dobânda ajustată, şi acest lucru a fost foarte apreciat de către aceştia. Ceea ce a facut diferenţa au fost întâlnirile şi discuţiile individuale cu fiecare client, fapt care ne-a permis să înţelegem necesităţile fiecăruia şi să putem oferi soluţia potrivită”, a declarat Dana Demetrian, vicepreşedinte Retail&Private Banking, BCR.

Cea mai mare reducere a unei rate lunare fiind de 1.100 euro

Clienţii care au acceptat oferta BCR şi-au redus cu 25%, în medie, valoarea ratei, cea mai mare reducere a unei rate lunare fiind de 1100 euro. 12.500 euro este valoarea economisită, în medie, de clienţii Scade Rata pe perioada creditului rămasă, iar valoarea medie a unui credit la nivel naţional este de 26.500 euro. „Programul de reducere a costurilor creditelor va continua deoarece este parte integrantă din strategia de dezvoltare a BCR bazată pe construirea unei relaţii de încredere, pe termen lung, cu clienţii noştri”, a încheiat Dana Demetrian.