În urma campaniei de strângere de fonduri „Vreau în clasa a noua”, desfăşurată în luna octombrie, Fundaţia World Vision România primeşte 80.000 de euro din partea KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery România. Cele trei companii susţin programul World Vision atât prin strângerea de fonduri în restaurantele proprii, cât şi în calitate de sponsor.
Campania din acest an şi-a propus să susţină cel puţin 75 de copii cu o situaţie materială precară din zona rurală, din judeţele Dolj, Ialomiţa, Vâlcea, Cluj, Iaşi şi Vaslui, selectaţi în program de fundaţia World Vison România pentru a-şi continua studiile liceale. Datorită rezultatelor peste aşteptări, 120 de copii vor merge la liceu pentru încă un an.
«În cei 25 de ani de activitate în România, ştim că educaţia este singura şansă de a ieşi din cercul vicios al sărăciei pentru mii copii din mediul rural. Programul „Vreau în clasa a 9-a” este unul din modurile în care am ales să ne implicăm ca să schimbăm viitorul acestor copii. Suntem onoraţi că parteneriatul dintre World Vision România şi KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery a ajuns la a opta ediţie şi că în fiecare an ni se alatură din ce în ce mai mulţi susţinători. Suma record strânsă în campania din 2015 ne va permite să ajutăm peste 100 de copii din mediul rural să îşi continue liceul şi să-şi împlinească astfel potenţialul. Mulţumim partenerilor noştri şi tuturor celor care au contribuit cu câte un leu, donând astfel ani de liceu copiilor din satele româneşti», declară Cristina Moşteanu, director marketing World Vision România.
Campania a avut loc pe parcursul lunii octombrie
Campania s-a desfăşurat pe parcursul lunii octombrie, perioadă în care urnele “Vreau în clasa a noua” au fost amplasate în toate restaurantele KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery din ţară, pentru oricine şi-a dorit să contribuie cu orice sumă şi fără a fi nevoit să achiziţioneze produse.
„Rolul educaţiei este esenţial atât pentru dezvoltarea personală a fiecărui copil, dar şi pentru progresul societăţii româneşti. De-a lungul timpului ne-am dat seama că din mediul rural provin copii cu multă iniţiativă, care vor să îşi depăşească starea materială şi să îşi îmbunătăţească viitorul. Identificând potenţialul lor, ne dorim să îi susţinem şi să îi ajutăm să ajungă acolo unde merită şi îşi doresc. În ultimii opt ani am ajutat peste 800 de copii să meargă la liceu, iar pentru această performanţă le mulţumim în primul rând clienţilor care sunt alături de noi în fiecare an şi angajaţilor KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery pentru implicarea constantă în campanie. De asemenea, apreciem foarte mult sprijinul lui Dani Oţil, ambasadorul campaniei în ultimii trei ani”, declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery România.
195 de copii înscrişi în programul World Vision România
Dani Oţil s-a alăturat şi anul acesta campaniei „Vreau în clasa a noua”. Susţinând cu mult interes cauza, el a vizitat copiii înscrişi în program din judeţul Dolj şi le-a vorbit despre importanţa educaţiei pentru a-şi asigura un viitor mai bun. De asemenea, peste 20 de jurnalişti şi bloggeri au susţinut campania din acest an cu articole dedicate copiilor din program, sub hashtag-ul #anideliceu. Textele au fost adunate într-un proiect editorial special, intitulat “Revista Liceului”, publicaţie care va fi tipărită şi trimisă tuturor celor 195 de copii înscrişi în programul World Vision România în acest an.
Copiii din program sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a merge la şcoală. În timpul liceului, aceştia beneficiază de un sprijin lunar în valoare de 250 de lei care le acoperă cheltuielile necesare pentru şcoală şi le oferă acces la activităţi educative şi de socializare, o tabără de vară, consiliere individuală, sprijin în vederea integrării în noul mediu şcolar şi orientare în carieră.